Gå til innhold

Det verste katten din har tatt med inn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

En venninne av meg fant en oppspydd mus i skoen sin en morgen, du kan jo tenke deg hvordan hun oppdaget den.

Katten jeg hadde i min barndom begrenset seg til halvdøde småfugler.

Katten min er 15 år og har heldigvis sluttet å ta med fangsten sin inn. Nå inntas den gjerne i garasjen ser jeg på etterlevningene i form av fuglefjær og museinnvoller....

Når ho var ung kom ho inn med byttet sitt, og den sommeren ho var som verst oppdaget jeg at jeg foretrakk 10 mus istedet for en fugl. Alle byttene var stort sett i live når ho stolt tuslet inn. Men musa tok ho iallfall livet av relativt fort... Og der ble det liggende igjen en klump med museinnvoller som var forholdsvis greit å få fjernet. litt motbydelig, men overkommelig. Fuglene bare lekte ho seg med. slapp dem, og fuglen bakset og forsøkte å fly vekk, men var for skadet til at den greide å fly, og katten tok den på nytt, og jeg endte med å deise noe hardt og tungt i hodet på fuglen for å gjøre slutt på dens lidelser, i tillegg til at jeg støvsugde fjær i lange tider etterpå... så jeg syns fugler var verre enn mus, og levende mus var verre enn døde mus

Halvspiste mus.

Og det blir ikke noe nussing på munnen med katten om den så aldri dro noe inn. Den der nussinga folk bedriver med dyrene sine er bare SÅ ekkel! Yuk!

''Og det blir ikke noe nussing på munnen med katten om den så aldri dro noe inn. Den der nussinga folk bedriver med dyrene sine er bare SÅ ekkel! Yuk!''

Enig. Så en gang en gammel dame sitte på en benk og dele en is med hunden sin, de slikket på den annenhver gang. *kvalm*

Annonse

Ferskenblomst

hodeløse mus er som oftest veldig døde. Jeg syns det er verre når de er veldig levende. To ganger i vinter/vår har min flinke musefanger tatt med seg levende mus inn. Heldigvis har jeg en mann, og datter som fjerner de levende for meg. De døde klarer jeg å fjerne selv. Ellers går det mye i fugl, men de er som regel inntatt i nattens mulm o mørke og når jeg kommer ut om morgenen har jeg fjær fra terassedøren og helt inn til døra til leiligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...