Gå til innhold

Har du smakt Dr. Pepper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ihvertfall ikke helt på jordet. Ikke en smak jeg kommer til å venne meg til.

Men root beer... det er fryktelig. Har bare smakt det i form av sukkertøy (Jelly Belly) men det gir meg ikke lyst til å prøve the real thing.

Du er ihvertfall ikke helt på jordet. Ikke en smak jeg kommer til å venne meg til.

Men root beer... det er fryktelig. Har bare smakt det i form av sukkertøy (Jelly Belly) men det gir meg ikke lyst til å prøve the real thing.

Root beer trodde jeg skulle smake som ingefærøl, men det gjorde det IKKE

Annonse

Gjest Oksen Ferdinand

Root-beer er vel det samme som ingefær øl? Eller er det vørterøl?

Gjest perrerepper

Det er ikke sånn den smaker da, den smaker som cherry coke, gjør den ikke?

Ehh, nei den smaker ikke cherry-coke. Man kan få dr.pepper med cherry også, men det er jo ikke originalen. Jeg sitter faktisk og drikker Dr.Pepper nå etter en tur på Meny i dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...