Gjest J*vligdag Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg har sterke tanker om at jeg blir overvåket og at jeg lever i en drøm! Jeg tror jeg har dødd og har våknet i helvetet. Jeg tror noen overvåker meg 24/7. Det var derfor jeg bar kniv, for jeg var sint og ville forsvare meg selv. På mandag skal saken bli anmeldt og jeg vet ikke hva jeg skal si til politiet for jeg husker ikke så mye fra det. Jeg orker ikke tanken på å sitte flere timer i politiavhør. Personalet her kaller meg for en barnslig drittunge og sier at det kun er barn som gjør slike ting. I dag ble jeg skikkelig lei meg fordi jeg ringte moren min og så hører jeg faren min i bakrunnen som sier at hun ikke skal snakke med meg. Ingen er glad i meg mer. Klarte og kutte meg dypt i dag og det er flere timer siden men det blør enda. Jeg skar meg i håndleddet. Kjente at jeg traff beinet. Jeg vil bare dø.. i 2 dager nå har jeg våknet av at jeg hører stemmer. I dag ville jeg ikke ta medisinene mine fordi at livet kan umulig bli verre. Jeg vil bare bort fra dette helvetet. Jeg vil bare dø! Håper jeg får litt forståelse nå. Siden det andre innlegget ble en krangel. Jeg orker ikke flere krangler nå.. det gjør meg bare trist og lei. Med vennlig hilsen et hjertesukk 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg blir usikker på hva du egentlig spør om siden overskriften på innlegget ditt er "Kan jeg ikke bare få lov til å dø"? Er det en "rett" til å velge selvmord du ønsker? 0 Siter
Gjest J*vligdag Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg blir usikker på hva du egentlig spør om siden overskriften på innlegget ditt er "Kan jeg ikke bare få lov til å dø"? Er det en "rett" til å velge selvmord du ønsker? Ja, i mitt tilfelle er det det, desverre:( 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ja, i mitt tilfelle er det det, desverre:( Jeg skjønner kanskje ikke hva som hindrer deg? Dersom du vil ta livet av deg, hvorfor spør du helt fremmede mennesker på et nettforum om lov? Hvorfor gir du "oss" ansvaret for om du skal leve eller dø? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Selvmord er en ireversibel handling, "løsning", på et problem. Du er for tiden syk, men du vil bli bedre. Hvis du jobber med deg selv og støtteapparatet rundt deg. Jeg foreslår at du prøver å ta imot hjelpen du får og ikke kjempe sånn i mot. God bedring! 0 Siter
Gjest Gullfisk Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Lov til å dø har du. Men det er alltid en dårlig løsning. Kan du ikke gi deg selv lov til å ha det litt bedre etterhvert? Prøv å ta i mot hjelp. 0 Siter
Gjest ikke nick idag heller Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Du er syk nå og da er det veldig viktig at du tar imot den behandlingen du får. Ta medisinen din til punkt og prikke, følg det behandlingsopplegget du får. Hvis du gjør dette vil du etter en stund bli friskere og du vil kanskje også ønske og leve. Det er forresten ikke opp til deg om du skal leve eller dø. Du må bestemme deg for å leve og du må bestemme deg for å gjøre alt for å bli frisk. Hør på de som behandler deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.