Gå til innhold

Be om utsettelse på utredning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har fått innvliget utredning for min datter ved Telemark sykehus, jeg tror ikke hun har asperger syndrom, men kanskje noen trekk.

Siden jeg har mye å gjøre i mai trenger jeg å få den utredningen utsatt til juni, er det mulig å skrive et brev å be om dette?

Jeg foretrekker brev selv om jeg en dag ringte dem etter å ha skrevet opp det jeg skulle si, de var hyggelige, men jeg ga nok et dårlig inntrykk da det opprørte meg en sak og jeg liksom ikke ble ferdig med visse forklaringer. Enten sier jeg ingenting eller ordene ramler ut, særlig når jeg har skrevet opp alt jeg skal si.

Blir glad for et svar. jeg spurte en asperger venn i går, men da denne vennen er sliten for tiden fikk jeg beskjed om å spørre her inne.

Personen er fortsatt en venn, jeg tror til og med jeg er i den innerste sirkelen, Bella Dotte har jo i tillegg laminert meg inn så der er det ikke noe tvil.

Det er veldig fint med laminering av vennskap.

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan skrive et brev og legge frem ditt ønske; dette er i utgangspunktet en helt grei ting å gjøre. Dere må imidlertid være klar over at det kanskje ikke er realistisk å få noen uredning i juni, slik at utredningen i såfall vil bli utsatt helt til høsten. Hvis dere ikke synes det er ok å vente såpass lenge, så bør dere si fra om det i brevet slik at dere gis mulighet til å velge mellom mai og høsten, dersom juni ikke er mulig for sykehuset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...