Gjest Mye friskere Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Jeg har visst vært ganske så syk i flere år. Også innlagt flere ganger. Nå kan jeg ikke lengre forestille meg hvordan jeg hadde det og lurer på om jeg egentlig var så syk? Kanskje det egentlig var en bløff og jeg trenger egentlig ikke alle disse medisinene heller? Hva om jeg bare ble fortalt at jeg var syk alle disse årene? Har uføretrygd også nå, men jeg lurer på om jeg egentlig fortjener denne? bør jeg høre på behandler som sier jeg bør ta det med ro, eller gjøre som min samvittighet sier, å søke jobb så fort som mulig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Det viktige her er vel at når du føler deg så bra, bør du forsøke å jobbe igjen. Så får tiden vise om du greier dette. Når du har greid full jobb en tid, kan det være ktuelt å drøfte endring av medisineringen. Svært mange med ulike lidelser er friske nettopp fordi de er korrekt medisinert. 0 Siter
bibben Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Jeg forstår tankegangen din, og ønsker deg all lykke til! 0 Siter
Gjest Mye friskere Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Det viktige her er vel at når du føler deg så bra, bør du forsøke å jobbe igjen. Så får tiden vise om du greier dette. Når du har greid full jobb en tid, kan det være ktuelt å drøfte endring av medisineringen. Svært mange med ulike lidelser er friske nettopp fordi de er korrekt medisinert. Takk! Jeg har noe foran meg som nok vil kreve meg ganske mye over tid. Da vil jeg nok også få en pekepinn på hvor sterk jeg egentlig er. jeg tror nok du har rett i at jeg må ta medisinene inntil videre. Det har ikke gått særlig bra med meg når jeg har sluttet før. hvor lenge bør jeg ta wellbutrin etter å ha vært deprimert i over ti år? 0 Siter
Gjest Mye friskere Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Jeg forstår tankegangen din, og ønsker deg all lykke til! Tusen takk bibben! Jeg vil jo så gjerne ut i arbeid, men det ringer en liten bjelle i bakhodet over alle de gangene dette har gått galt før. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Takk! Jeg har noe foran meg som nok vil kreve meg ganske mye over tid. Da vil jeg nok også få en pekepinn på hvor sterk jeg egentlig er. jeg tror nok du har rett i at jeg må ta medisinene inntil videre. Det har ikke gått særlig bra med meg når jeg har sluttet før. hvor lenge bør jeg ta wellbutrin etter å ha vært deprimert i over ti år? Mest sannsynlig livslangt. 0 Siter
Gjest Mye friskere Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Mest sannsynlig livslangt. Og da kommer jeg til å bli gammel? ;-))) 0 Siter
Angustia Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Om du har "fått" medisiner, behandling og uføretrygd er det neppe 'bløff' eller fortrenging. Uansett bør du søke jobb om du kjenner det er riktig - du er antakelig like frisk som du føler deg! Lykke til :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 Leste litt fort og så først nå at du har en behandler p.t; konferer med h*n først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.