Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Er det noen av dere som bruker ørepropper? Finnes det ørepropper som ikke gir gnagsår og/eller eksem? I så fall, hvor kjøper dere dem, og kanskje dere har navn på produktet også? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg er aktiv skytter og skyter 4-6 dager i uka. Jeg bruker alltid ørepropper i tillegg til vanlige øreklokker når jeg skyter(unntatt luftvåpen og salonggevær med lyddemper). Er godt fornøyd med Quies som jeg kjøper på apoteket. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg kan spørre skyttergutta mine når de kommer hjem, men de bruker helst gode hørselvern på skytebanen, men de vet kanskje om noen som bruker propper. Det finnes spesialtilpasset ørepropper, formes til ditt øre. http://www.hantek.no/index.php/orepropper/sleepsound 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Som GPn sier så er Quis bra dersom man vil bruke ørepropper i tillegg. Personlig har jeg ikke behov for det. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Som GPn sier så er Quis bra dersom man vil bruke ørepropper i tillegg. Personlig har jeg ikke behov for det. Du vet ikke at du har bruk for det før tinnitusen kommer og tar deg :-) 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Som GPn sier så er Quis bra dersom man vil bruke ørepropper i tillegg. Personlig har jeg ikke behov for det. Takk for svar. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1335343671' post='4752505] Jeg kan spørre skyttergutta mine når de kommer hjem, men de bruker helst gode hørselvern på skytebanen, men de vet kanskje om noen som bruker propper. Det finnes spesialtilpasset ørepropper, formes til ditt øre. http://www.hantek.no/index.php/orepropper/sleepsound Supert 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg er aktiv skytter og skyter 4-6 dager i uka. Jeg bruker alltid ørepropper i tillegg til vanlige øreklokker når jeg skyter(unntatt luftvåpen og salonggevær med lyddemper). Er godt fornøyd med Quies som jeg kjøper på apoteket. Er de dyre, og kan de brukes bare en gang og så kastes? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Skyttermannen min bruker hørselsvern, og det har vi også på når vi er med ham. Til jul fikk han ørepropper han kan bruke når han er på jakt. De er formstøpt, og har mulighet for tilkobling av jaktradio 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 Supert Dessverre så kunne ikke de hjelpe deg, de brukte bare hørselvern. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1335594035' post='4753572] Dessverre så kunne ikke de hjelpe deg, de brukte bare hørselvern. Jeg kjøpte de jeg ble anbefalt å kjøpe. Takk for at du sjekket opp da, det var snilt gjort av deg 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Jeg kjøpte de jeg ble anbefalt å kjøpe. Takk for at du sjekket opp da, det var snilt gjort av deg Var fort gjort det, så bare hyggelig. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.