Gå til innhold

Til dere som er skyttere

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Er det noen av dere som bruker ørepropper? Finnes det ørepropper som ikke gir gnagsår og/eller eksem? I så fall, hvor kjøper dere dem, og kanskje dere har navn på produktet også?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er aktiv skytter og skyter 4-6 dager i uka.

Jeg bruker alltid ørepropper i tillegg til vanlige øreklokker når jeg skyter(unntatt luftvåpen og salonggevær med lyddemper). Er godt fornøyd med Quies som jeg kjøper på apoteket.

Mary Poppins
Skrevet

Som GPn sier så er Quis bra dersom man vil bruke ørepropper i tillegg. Personlig har jeg ikke behov for det.

Skrevet

Som GPn sier så er Quis bra dersom man vil bruke ørepropper i tillegg. Personlig har jeg ikke behov for det.

Du vet ikke at du har bruk for det før tinnitusen kommer og tar deg :-)

Gjest ambrose
Skrevet

Takk for svar.

Annonse

Gjest ambrose
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335343671' post='4752505]

Jeg kan spørre skyttergutta mine når de kommer hjem, men de bruker helst gode hørselvern på skytebanen, men de vet kanskje om noen som bruker propper.

Det finnes spesialtilpasset ørepropper, formes til ditt øre.

http://www.hantek.no/index.php/orepropper/sleepsound

Supert :)

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg er aktiv skytter og skyter 4-6 dager i uka.

Jeg bruker alltid ørepropper i tillegg til vanlige øreklokker når jeg skyter(unntatt luftvåpen og salonggevær med lyddemper). Er godt fornøyd med Quies som jeg kjøper på apoteket.

Er de dyre, og kan de brukes bare en gang og så kastes?

Skrevet

Skyttermannen min bruker hørselsvern, og det har vi også på når vi er med ham.

Til jul fikk han ørepropper han kan bruke når han er på jakt. De er formstøpt, og har mulighet for tilkobling av jaktradio :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Supert :)

Dessverre så kunne ikke de hjelpe deg, de brukte bare hørselvern.

Gjest ambrose
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335594035' post='4753572]

Dessverre så kunne ikke de hjelpe deg, de brukte bare hørselvern.

Jeg kjøpte de jeg ble anbefalt å kjøpe. Takk for at du sjekket opp da, det var snilt gjort av deg :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte de jeg ble anbefalt å kjøpe. Takk for at du sjekket opp da, det var snilt gjort av deg :)

Var fort gjort det, så bare hyggelig. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...