Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Er så tungt å dusje. Hater det. Men. Må jo gjøre det hver dag, for selv om jeg dusjet i går har jeg begynt å lukte igjen. Dog hvis jeg bare holder meg for meg selv gjør vel ikke det allverdens... 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jo. Du har et valg om å forfalle eller holde fast på sunne og gode rutiner. 0 Siter
rose23 Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Oh lord. En venninne av meg har et barn som må overvåkes 24 timer i døgnet. En helg i måneden sover hun ikke fra fredag ettermiddag til søndag kveld... I tilegg har hun andre barn som krever oppmerksomhet. Kanskje en kveld i måneden kan hun sitte å ikke gjøre noe som helst og bare tenke på seg selv... Trist at noen kan bli så lat som deg. Men det virker ikke som du vil forandre deg heller, så jeg forstår ikke helt hvorfor du skriver på DOL at du ikke orker å dusje. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Oh lord. En venninne av meg har et barn som må overvåkes 24 timer i døgnet. En helg i måneden sover hun ikke fra fredag ettermiddag til søndag kveld... I tilegg har hun andre barn som krever oppmerksomhet. Kanskje en kveld i måneden kan hun sitte å ikke gjøre noe som helst og bare tenke på seg selv... Trist at noen kan bli så lat som deg. Men det virker ikke som du vil forandre deg heller, så jeg forstår ikke helt hvorfor du skriver på DOL at du ikke orker å dusje. Det er vel ikke så enkelt å få til slike ting som f.eks hvis en er psyk og deprimert. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Oh lord. En venninne av meg har et barn som må overvåkes 24 timer i døgnet. En helg i måneden sover hun ikke fra fredag ettermiddag til søndag kveld... I tilegg har hun andre barn som krever oppmerksomhet. Kanskje en kveld i måneden kan hun sitte å ikke gjøre noe som helst og bare tenke på seg selv... Trist at noen kan bli så lat som deg. Men det virker ikke som du vil forandre deg heller, så jeg forstår ikke helt hvorfor du skriver på DOL at du ikke orker å dusje. Historien om din venninne har ingen sammenheng med trådstarters innlegg. 0 Siter
Gjest takk til deg for glimrende innlegg Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Oh lord. En venninne av meg har et barn som må overvåkes 24 timer i døgnet. En helg i måneden sover hun ikke fra fredag ettermiddag til søndag kveld... I tilegg har hun andre barn som krever oppmerksomhet. Kanskje en kveld i måneden kan hun sitte å ikke gjøre noe som helst og bare tenke på seg selv... Trist at noen kan bli så lat som deg. Men det virker ikke som du vil forandre deg heller, så jeg forstår ikke helt hvorfor du skriver på DOL at du ikke orker å dusje. støtter rose23 innlegg 100 %, av og til trenger man å se ting i perspektiv psyk eller ei! Takk rose23, fikk også meg til å tenke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.