Gå til innhold

Virkning av remeron

Anbefalte innlegg

Gjest Solfrid Johnsen
Skrevet

Hei. Er det riktig at 15 mg remeron KUN virker søvndyssende, og at man må opp i dose for å få antidepressiv effekt? Er bivirkningen ift vektøkning større ved MINDRE doser remeron, eller har dosen ingen betydning? Lurer da på om man kan oppleve vektnedgang hvis man reduserer dosen med remeron fra f.eks 30mg til 15 mg og har remeron da antidepressiv virkning? Takk!!

Fortsetter under...

Gjest fruitcake
Skrevet

Hei! Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine dessverre, det får noen andre svare på, men jeg kan fortelle om min erfaring mht. apetitt/vektoppgang. Apetitten og mathunger/søthunger kommer ganske raskt etter inntak (1-2 timer) av medisinen. Det er da lett for at en går og spiser, selv om man har spist kveldsmat. Mitt råd er derfor at du går og legger deg ikke altfor lenge etter inntak av medisinen. Min apetitt er ganske normal ellers i døgnet.

Skrevet

Hei! Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine dessverre, det får noen andre svare på, men jeg kan fortelle om min erfaring mht. apetitt/vektoppgang. Apetitten og mathunger/søthunger kommer ganske raskt etter inntak (1-2 timer) av medisinen. Det er da lett for at en går og spiser, selv om man har spist kveldsmat. Mitt råd er derfor at du går og legger deg ikke altfor lenge etter inntak av medisinen. Min apetitt er ganske normal ellers i døgnet.

Takk for svar :-)

Alt er av interesse...

Ha en fin dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...