Gjest Solfrid Johnsen Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hei. Er det riktig at 15 mg remeron KUN virker søvndyssende, og at man må opp i dose for å få antidepressiv effekt? Er bivirkningen ift vektøkning større ved MINDRE doser remeron, eller har dosen ingen betydning? Lurer da på om man kan oppleve vektnedgang hvis man reduserer dosen med remeron fra f.eks 30mg til 15 mg og har remeron da antidepressiv virkning? Takk!! 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hei! Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine dessverre, det får noen andre svare på, men jeg kan fortelle om min erfaring mht. apetitt/vektoppgang. Apetitten og mathunger/søthunger kommer ganske raskt etter inntak (1-2 timer) av medisinen. Det er da lett for at en går og spiser, selv om man har spist kveldsmat. Mitt råd er derfor at du går og legger deg ikke altfor lenge etter inntak av medisinen. Min apetitt er ganske normal ellers i døgnet. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Hei! Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine dessverre, det får noen andre svare på, men jeg kan fortelle om min erfaring mht. apetitt/vektoppgang. Apetitten og mathunger/søthunger kommer ganske raskt etter inntak (1-2 timer) av medisinen. Det er da lett for at en går og spiser, selv om man har spist kveldsmat. Mitt råd er derfor at du går og legger deg ikke altfor lenge etter inntak av medisinen. Min apetitt er ganske normal ellers i døgnet. Takk for svar :-) Alt er av interesse... Ha en fin dag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.