Gå til innhold

smerter i beina hver natt


Gjest Lady42

Anbefalte innlegg

Gjest Lady42

'jeg har smerter i beina hver eneste natt,når jeg ligger på sidene må jeg snu meg hvert 5.minutt for jeg får så vondt.det iler oppover beina fra leggen og oppover helt opp til lårene.bare når jeg ligger på ryggen gjør det mindre vondt.det er så vondt så jeg griner.

på dagtid ,hvis jeg setter meg ned på huk kommer jeg nesten ikke opp igjen og det gjør vondt,det er også ømt når jeg tar på beina mine .har jeg armene i frks under hodet og ligger på magen stivner armene når jeg skal skifte stilling.så jeg nesten ikke får armene i riktig stilling igjen.dette er veldig smertefult og jeg lurer om noen andre har opplevd det samme og vet hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trokantertendinitt

Kan det være dette?

http://nhi.no/sykdommer/muskel-skjelett/bekken-hofte-lar/trokanterbursitt-12430.html

Typisk: symptomer som smerter i hofteleddet, som stråler nedover i benet. Ved mye bevegelse (gåing, spesielt på hardt underlag) blir smertene verre, spesielt i etterkant. Sideleie om natten er smertefullt da det gir press på kulen i lårbenet. Kan våkne om natten fordi det verker. Voltaren kan minske smertene noe, samt bruke sko med demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady42

Har du vært hos lege?

var hos legen i dag.han trodde det var noe muskeløse smerter,foreslo ibux.det skal sies at jeg er tung da,overvektig,trente før men ikke nå lenger,går hele dagen ,jobber på skole og sfo.står og går hele dagen så rart jeg ikke får nok bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...