Gå til innhold

Sør!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver å få svar fra sør jeg trenger hjelp, hvor er vedkommende?

Jeg har stilt et spørsmål og jeg trenger svar!

Da jeg har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sør er ikke innom hver dag, tror jeg. Men det er ikke mer enn 2-3-4 dager siden han var her - så han dukker nok opp snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er ikke innom hver dag, tror jeg. Men det er ikke mer enn 2-3-4 dager siden han var her - så han dukker nok opp snart :-)

Hei!

Okey.

Da kanskje jeg har løst problemet og jeg er sliten nå, fikk noen svar på et dataforum i natt, men til slutt logget vedkommende av!!

Får se da om sør ser min forespørsel, tror du det? Ligger på data? Kanksje det er bedre at jeg svarer i en tråd slik at går til sørs svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ganske logisk

Hei!

Okey.

Da kanskje jeg har løst problemet og jeg er sliten nå, fikk noen svar på et dataforum i natt, men til slutt logget vedkommende av!!

Får se da om sør ser min forespørsel, tror du det? Ligger på data? Kanksje det er bedre at jeg svarer i en tråd slik at går til sørs svar?

''fikk noen svar på et dataforum i natt, men til slutt logget vedkommende av!!''

Folk kan logge av og på pc'n sin som det passer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''fikk noen svar på et dataforum i natt, men til slutt logget vedkommende av!!''

Folk kan logge av og på pc'n sin som det passer dem.

Hei!

Ja men midt i mitt problem!

Det er litt likegyldig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Er det en tråd her på DOL?

Har sendt deg epost.

Alt godt,

Hei!

ja under Data, :)

Skulle sette opp en smtp server og fikk spørsmål jeg ble usikker på under prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...