Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hva skal jeg bruke livet mitt på? Må jo gjøre _noe_... 0 Siter
frosken Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Er det et alternativ for deg å hjelpe til på Frivillighetssentralen? Evt. drive med leksehjelp? 0 Siter
cathlin Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Lære deg latin, så kan du lære meg det etterpå. Men det må helst skje innen juni. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Er det et alternativ for deg å hjelpe til på Frivillighetssentralen? Evt. drive med leksehjelp? Vil heller ha en vanlig jobb. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Lære deg latin, så kan du lære meg det etterpå. Men det må helst skje innen juni. Hehe... dårlig sjanser med det... :-P 0 Siter
cathlin Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hehe... dårlig sjanser med det... :-P Da vet jeg ikke. Hva med slottsgartner? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Da vet jeg ikke. Hva med slottsgartner? Hehe... Må få meg en jobb ja. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Få deg jobb ved kommunens grøntaeraler. Rydde i parker, kjøre motorgressklipper, klippe hekker osv. Så kommer du deg ut og får sol, får betalt for jobben og har noe meningsfylt å gjøre. Ring dem på onsdag og spør:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hehe... Må få meg en jobb ja. Hvis du begynner i det frivillige området kan du jobbe deg avgårde derfra. Mindre press. 0 Siter
Elis31 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Er det et alternativ for deg å hjelpe til på Frivillighetssentralen? Evt. drive med leksehjelp? Det kan jo være en start til du får en vanlig jobb. Synes av og til at det ser ut som at jo lenger man har vært hjemme jo mer kresen på jobb blir man. Hovedsaken må vel være at du kommer deg ut og får litt innhold i hverdagen? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Nå skal jeg ut i hagen og plante på blomster. Kjenner litt av vårgleden. Jeg synes luftslott sitt forslag var bra. Tror det kan gjøre godt for deg å ha noe å gjøre, og ingenting er vel bedre enn å få jobbe ute nå på våren og sommeren. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Gå en tur...men man kan jo ikke gjøre det i evigheter. Hm, nei ikke lett å finne på noe. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hvis du begynner i det frivillige området kan du jobbe deg avgårde derfra. Mindre press. Det er et bra poeng. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Det kan jo være en start til du får en vanlig jobb. Synes av og til at det ser ut som at jo lenger man har vært hjemme jo mer kresen på jobb blir man. Hovedsaken må vel være at du kommer deg ut og får litt innhold i hverdagen? Ja, er jo det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Er det ikke bedre å gjøre dette litt mer håndgripelig, tenker jeg. Hva med å begynne med å finne ut hva du skal bruke uken, måneden, året på. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Er det ikke bedre å gjøre dette litt mer håndgripelig, tenker jeg. Hva med å begynne med å finne ut hva du skal bruke uken, måneden, året på. Jo... hum. Men jeg har jo ikke lyst til noenting. Kommer ikke igang med noe (litt er det, men ikke mye). 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Jo... hum. Men jeg har jo ikke lyst til noenting. Kommer ikke igang med noe (litt er det, men ikke mye). Du må hjelpe meg til å skjønne hvorfor du skal sitte å vente på at lysten skal ramle ned i hodet ditt? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Du må hjelpe meg til å skjønne hvorfor du skal sitte å vente på at lysten skal ramle ned i hodet ditt? Men jeg klarer jo ingenting. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Men jeg klarer jo ingenting. Og dette kommer fra han som hoster opp formler på åpent? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Og dette kommer fra han som hoster opp formler på åpent? Hehe, men altså... jeg klarer ikke folk. Det er ganske viktig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.