Gå til innhold

arrogant helsepersonell

Anbefalte innlegg

Var ute på byen og ble slått ned av en sinsforvirret person. Prøvde å kontakte legevakta men fikk ikke kontakt der. kontakta legekontoret neste dag men måtte vente 2 uker på legetime da det var fullbokket og legevakta tok ikke i mot sånt som ikke var "kritisk". Da eg kom til legen sa han att eg burde kommet med en gang

og ville ikke høre på meg og sa det var ingenting og gjøre.Så nå har eg eit stort arr på overleppa og har etter hvert fått frynsette nerver. Er dette normalt i norge eller er min sak unik? ivertfall er de noe å gjøre med dette ?. Håper på hurtig svar fra deg og ein kommentar til saka mi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37894-arrogant-helsepersonell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det var leit du ikke fikk kontakt med legevakten, men de kan kanskje ha hatt mer alvorlig syke som matte ga foran ?

Na bor du vente minst 3 maneder til arret er "modent" og mykner. Hvis det er plagsomt fortsatt, kan du oppsoke lege. Forst da kan det vurderes om noe bor gjores.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...