Gå til innhold

Finner ikke på noe å skrive


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

Finner ikke på noe å skrive. Det er leit, for jeg vil gjerne skrive litt, og få tilbakemeldinger. Jeg har masse jeg ville tatt opp, men jeg vet ingenting av det er akseptert.

Mener ikke dette som noen kritikk - jeg skjønner jo hvorfor det må være sånn.

Men jeg finner altså ikke på noe.

Og jeg er ensom. Og jeg kjeder meg. Og jeg er frustrert over livets gang.

Jeg sitter nå her da. Uten vilje til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella Dotte

Er du på fjaseboka? Der legger jeg ut masse tull, og det hender noen "biter" på. :-) Ikke alltid man "treffer", men jeg har truffet mange som deler mye av min humor og mine interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hei Smir,

Dette innlegget synes jeg oppsummerer ditt dol-liv ganske godt. Det jeg i tillegg tror, er at det illustrerer ditt RL ganske godt også, og jeg skjønner at det er kjipt å ha det slik.

Skulle ønske du fant vilje, styrke og pågangsmot til å ha det annerledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Hei Smir,

Dette innlegget synes jeg oppsummerer ditt dol-liv ganske godt. Det jeg i tillegg tror, er at det illustrerer ditt RL ganske godt også, og jeg skjønner at det er kjipt å ha det slik.

Skulle ønske du fant vilje, styrke og pågangsmot til å ha det annerledes!

Takk for det. :-) Ja er ganske beskrivende... kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Hei!

Når jeg kjeder meg går det fort over, da leser jeg en bok feks en om marin fauna eller ser en av dokumentarene mine.

Da glemmer jeg ofte det dumme og triste at jeg ikke forstår meg så godt på mennesker enda, men jeg håper det skal gå opp et lys for meg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...