Gå til innhold

Colette


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Jeg synes det er viktigere det som skjer med deg nå. Har du fått gjort noe med det vi snakket om? Har du gjort noen undersøkelser og lagt en plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg :-) Jeg har skaffet meg en avtale hos "Din tannklinikk" i Oslo. Implantater 16 0000. Hos min lokale monopolist kr. 25 / 28 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ja, det har jeg :-) Jeg har skaffet meg en avtale hos "Din tannklinikk" i Oslo. Implantater 16 0000. Hos min lokale monopolist kr. 25 / 28 000.

Å så lettet jeg ble på dine vegne nå ;o)

Hvor ligger den tannklinikken? Jeg synes den lyder kjent. Ligger den i sentrum? Lurer på om det var den jeg brukte sist, skjønner du og han var jeg veldig fornøyd med. Han var ikke norsk og jeg er ikke så sikker på om de norske er best bestandig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så lettet jeg ble på dine vegne nå ;o)

Hvor ligger den tannklinikken? Jeg synes den lyder kjent. Ligger den i sentrum? Lurer på om det var den jeg brukte sist, skjønner du og han var jeg veldig fornøyd med. Han var ikke norsk og jeg er ikke så sikker på om de norske er best bestandig heller.

Det er 2 kamerater som driver sammen. De er fra Pakistan, men er utdannet i Norge. De holder til ved Kirkeristen i Dronningensgt.Han ene ringte meg forrige fredag ettermiddag, og var superhyggelig!

http://www.dintannklinikk.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så lettet jeg ble på dine vegne nå ;o)

Hvor ligger den tannklinikken? Jeg synes den lyder kjent. Ligger den i sentrum? Lurer på om det var den jeg brukte sist, skjønner du og han var jeg veldig fornøyd med. Han var ikke norsk og jeg er ikke så sikker på om de norske er best bestandig heller.

Og her

https://www.facebook.com/pages/DIN-TANNKLINIKK/294968106719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det er 2 kamerater som driver sammen. De er fra Pakistan, men er utdannet i Norge. De holder til ved Kirkeristen i Dronningensgt.Han ene ringte meg forrige fredag ettermiddag, og var superhyggelig!

http://www.dintannklinikk.no/

Det er ikke samme tannklinikk, men de er sikkert flinke. Så godt at det ordnet seg og håper du slipper å bruke så alt for lang tid på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke samme tannklinikk, men de er sikkert flinke. Så godt at det ordnet seg og håper du slipper å bruke så alt for lang tid på det.

Takk for det:-) Jeg har sendt min gamle tannlege et takk og farvel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Takk for det:-) Jeg har sendt min gamle tannlege et takk og farvel:-)

Gjorde du rett i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...