Gjest Kristine Pedersen Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Hei!! Jeg skriver en skoleoppgave og skal skrive om et pasientfenomen. Dette skal jeg vinkle opp mot min tid i praksis på dikemark. Kan du beskrive hva et pasientfenomen er? Kan jeg skrive om angst og paranoid som pasientfenomener? Tusen takk for all hjelp! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1258 Flere som er usikre, men tror det må være noe en pasient er eller har, opplevelse av langvarig sykdom, smerte, isolasjon og ensomhet f.eks. Lykke til! 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Kanskje "pasientfenomen" er det samme som "pasient-kasus"? I så tilfelle kan du vel bare skrive om en type pasient som f.eks er paranoid, deprimert, har en eller annen form for angst, osv. Dikt opp en person som liksom lider av noe psykisk som stemmer overens med læreboka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.