Angustia Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Men hvorfor må det medisinerest bort da hvis alle har det slik? Da er det jo de på medisiner som ikke er normale, da går vi jo glipp av noe fantastisk Dette kan jeg ikke svare fornuftig på, men tenker at det har noe med måten man takler de ulike sinnsstemningene på, og de evt konsekvensensene for deg sjøl og andre? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Godt du har en positiv innstilling, det er jo mye å si Tror jo friske folk og svinger i humøret, men blir du så glad at det er ekstatisk, eller så trist at du bare vil ende alt? Både ja og nei. Jeg kan være så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, og jeg kan være så trist at jeg egentlig lurer på hva som er vitsen med å være til. Men slike enormt krevende følelser varer ikke så lenge (maks ut dagen?). Jeg kan imidlertid ta opp både en glad og trist hendelse, og bli påvirket midlertidig humør-påvirket av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.