Gå til innhold

Kayia forts. fra psykiatri


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Jeg svarer deg her så jeg ikke spammer psykiatriforumet dette. Sååå alvorlig er det ikke :-)

''Min er 16 nå, og rutinen med at han la igjen elektroniske gadget på stua når han krøp til køys ligger et år tilbake i tid. Da hadde det sklidd helt ut mht tidsbruk på spill/ film/ chatting etc, og vi ønsket både å begrense og å få natt til å være chattefri. I ettertid har det holdt at vi har ropt opp at han skal slå av og køye, og avtalen er at elektronikk blir igjen på loftstua når han legger seg. Av en eller annen ukjent grunn overholder han dette ennå... ;-)''

Jeg må bare innrømme at jeg ikke vet hva gadget er for noe. I to kvelder nå har jeg prøvd Mariaflyfly sitt forslag og han har godtatt det. Etter første kvelden, fant jeg ut at jeg tok laderen litt for sent. I går tok jeg den tidligere. Da hadde han først vært på kino med en venn og jeg tok laderen før han kom hjem, så det ble nesten ikke pc i går. Da la han seg ned med en Hannibalbok han leser. Jeg vet ikke riktig når han sovnet og det var like vanskelig å få han opp i dag. -skal bare sove i 5 min til osv. De 5 minuttene blir til 5 til og 5 til og det er etter det tidpunktet som liksom skal være siste frist.

Men jeg fortsetter med denne metoden nå og ser hvordan det går.

Det høres så enkelt ut slik dere har fått det til og jeg vet det fungerer bedre hos oss også når mannen min er hjemme. Det er noe med han som gjør at han greier å sette seg bedre i respekt enn det jeg gjør og det er jo noe jeg må jobbe med. Ellers er han en snill gutt da, bare noe sløv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...