frosken Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Så jeg har gjort noe galt nå siden jeg tok to? Uff! Det kan vel fortsatt hende at fastlegen ringer selv om de har stengt kontoret. Hvis ikke, så kan du ringe ham i morgen tidlig. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Det kan vel fortsatt hende at fastlegen ringer selv om de har stengt kontoret. Hvis ikke, så kan du ringe ham i morgen tidlig. Jeg liker ikke å mase. Håper han ringer. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Det går sikkert greit, men fortsett på samme dose i morgen. Arrrg! Men hvis det går bra med to i dag gjør det vel det i morgen og? Da kan jeg iallefall ta to om ettermiddagen og to om kvelden? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Det kan vel fortsatt hende at fastlegen ringer selv om de har stengt kontoret. Hvis ikke, så kan du ringe ham i morgen tidlig. Da er jeg jo oppe i 1600 og har en dag til 1800, begynte jo på sist lørdag. Det er vel grei opptrapping det? 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Arrrg! Men hvis det går bra med to i dag gjør det vel det i morgen og? Da kan jeg iallefall ta to om ettermiddagen og to om kvelden? Ja, ta 1+2+2 i morgen også - ikke øk ytterligere allerede i morgen. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg mener man ikke skal gå i mot felleskatalogens anbefalinger uten at en lege har anbefalt det. Har du prøvd å legge ispose på det området som er vondest? Det vil neppe hjelpe veldig mye - men is kan av og til gjøre at man blir mindre følsom - også når det er nevrogene smerter som er problemet. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Ja, ta 1+2+2 i morgen også - ikke øk ytterligere allerede i morgen. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg mener man ikke skal gå i mot felleskatalogens anbefalinger uten at en lege har anbefalt det. Har du prøvd å legge ispose på det området som er vondest? Det vil neppe hjelpe veldig mye - men is kan av og til gjøre at man blir mindre følsom - også når det er nevrogene smerter som er problemet. Takk, skal gjøre det Har ikke prøvd med is men det skal jeg gjøre, har fryste grønnsaker. 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Da er jeg jo oppe i 1600 og har en dag til 1800, begynte jo på sist lørdag. Det er vel grei opptrapping det? Ja, du kan sikkert ta 2x3 på lørdag :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Ja, du kan sikkert ta 2x3 på lørdag :-) To om morningen og mener du? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Ja, du kan sikkert ta 2x3 på lørdag :-) Det er det du mener, to om morningen og. Blir bare stressa når jeg ser tall 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Det er det du mener, to om morningen og. Blir bare stressa når jeg ser tall Ja, jeg mener at du da kan ta to tabletter av 300 mg styrke tre ganger om dagen :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Ja, jeg mener at du da kan ta to tabletter av 300 mg styrke tre ganger om dagen :-) Takk! Da gjør jeg det :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Når en er desperat og full i smerter prøver en det meste. Det forstår jeg godt :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.