mann1978 Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Hei NHD, Jeg har nå fått ZypAdhera injeksjoner i ca. 13-14 mnd. 300 mg. hver 4 uke de siste månedene. (Bipolar I) Jeg har gått opp kraftig i vekt. Hvilken annen AP kan du anbefale som er forhåpentligvis like effektiv, men uten dette som bivirkning? Seroquel virket dårlig. Synes det er skummelt å skulle bytte da denne medisinen holder meg helt frisk, men vekta går bare oppover. Takk på forhånd for hjelp. Mvh, 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Et meget godt alternativ er Xeplion. Det kan settes så sjelden som hver 4. uke. 0 Siter
mann1978 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Skrevet 31. mai 2012 Et meget godt alternativ er Xeplion. Det kan settes så sjelden som hver 4. uke. Takk for svar NHD. Kan jeg gå rett over på Xeplion? Hvilken dosering anbefaler du hver fjerde uke? Burde det tilsvare 300 mg ZypAdhera, i tilfelle hva blir det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.