Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Hva tror dere, er jeg introvert eller ekstrovert (basert på min aktivitet på DOL...)? Jeg vet nemlig ikke selv (sliter i det hele tatt med selvinnsikt, så...). 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Helt klart introvert. Hvorfor det? Spør ikke for å kverulere, altså, men jeg skjønner jo ingenting av disse tingene... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Som Zlip så tenker jeg også introvert. Det er det inntrykket jeg har av deg gjennom disse årene her inne i alle fall. ) Har inntrykk av at du holder deg mest for deg selv og ikke omgås andre så mye. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Som Zlip så tenker jeg også introvert. Det er det inntrykket jeg har av deg gjennom disse årene her inne i alle fall. ) Har inntrykk av at du holder deg mest for deg selv og ikke omgås andre så mye. Jeg får lese mer om dette. :-) Jeg skjønner det ikke helt. Men takk for svar. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Jeg tenker også på deg som introvert, siden du foretrekker eget selskap framfor andres. 0 Siter
Zlip Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor det? Spør ikke for å kverulere, altså, men jeg skjønner jo ingenting av disse tingene... Du funderer hele tiden på deg selv. ) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Du funderer hele tiden på deg selv. ) Sant nok... introspeksjon eller hva det heter på fagspråket, kanskje? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Jeg tenker også på deg som introvert, siden du foretrekker eget selskap framfor andres. Er ikke sikker på om jeg gjør det, da, men... hvem vet. Jeg tenkte jeg holdt meg for meg selv fordi jeg følte at folk ikke ville ha noe med meg å gjøre, jeg... 0 Siter
Gondor Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Du virker som et veldig fint menneske; introvert eller ekstrovert. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Du virker som et veldig fint menneske; introvert eller ekstrovert. Takk for det da. Lige måde! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.