Gå til innhold

Trenger ny PC (laptop)

Anbefalte innlegg

Men innlegget du kommenterte omhandlet altså pålitelighet.

Med vennlig hilsen

Pålitelighet tolker altså jeg i denne sammenhengen som fabrikasjonsfeil. For hva pålitelighet i forhold til hvordan maskinvare og programvare fungerer sammen, så er det ikke noe som slår Apple pga deres tette økosystem.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

15

• Sør

10

• XbellaX

7

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Pålitelighet tolker altså jeg i denne sammenhengen som fabrikasjonsfeil. For hva pålitelighet i forhold til hvordan maskinvare og programvare fungerer sammen, så er det ikke noe som slår Apple pga deres tette økosystem.

Pålitelighet er at maskinen må leveres inn for å bli fikset.

Og, enten du liker det eller ei, og uansett bortforklaringene dine, så ligger altså Mac på midten av treet.

Med vennlig hilsen

Pålitelighet er at maskinen må leveres inn for å bli fikset.

Og, enten du liker det eller ei, og uansett bortforklaringene dine, så ligger altså Mac på midten av treet.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke problemer med å like det. Det du ikke tar inn over deg er at jeg fakstik kan forklare hva disse reparasjonene er for noe.

Jeg har hatt diverse PC'er opp gjennom årene. Felles for dem var følgende: Enten føltes de trege, gamle og utdaterte veldig fort sånn at jeg byttet dem ut, eller så måtte de inn til reparasjon av diverse årsaker.

Min iMac som jeg har hatt i tre år måtte jeg bytte HDD på etter 2.5 år, men den blir ikke treg eller føles utdatert. MacBook Pro'en føles like rask og god som da den var ny.

Så min erfaring er nok mest positiv hva Mac angår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...