Gjest SMIRnøff Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Etter ganske mange fine dager nå føler jeg meg nedtrykt igjen. Deppa. Ligger for det meste. Lå i hele går. Hva kan jeg gjøre med dette, når jeg ikke får til å gjøre noe. Det som alltid skjer med disse periodene er at det blir verre og verre, før det blir bedre igjen. Av seg selv. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Det går sikkert over av seg selv, gi det litt tid. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Det går sikkert over av seg selv, gi det litt tid. Det gjør det ja, men jeg er lei av å få det sånn... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Det gjør det ja, men jeg er lei av å få det sånn... Det forstår jeg godt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Snakket ikke du om at du kunne tenke deg utredning vedr. bipolar lidelse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.