Gjest Mrs.Q Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Kylling som er utgått men som ligger i frysen, er den like god? 0 Siter
Angustia Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 ''Kylling som er utgått men som ligger i frysen, er den like god?'' Tja, det kommer sikkert an på mange ting, inkludert kvaliteten på fryseren din. Min erfaring er at kylling (fileter og kjøttdeig) er det lettest bederva kjøttet.. Men om det lukter greit og ser ok ut, er det nepper farlig, med forbehold om at det blir gjennomstekt / -kokt. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 ''Kylling som er utgått men som ligger i frysen, er den like god?'' Tja, det kommer sikkert an på mange ting, inkludert kvaliteten på fryseren din. Min erfaring er at kylling (fileter og kjøttdeig) er det lettest bederva kjøttet.. Men om det lukter greit og ser ok ut, er det nepper farlig, med forbehold om at det blir gjennomstekt / -kokt. Ok. Får lukte på den 0 Siter
Angustia Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Ok. Får lukte på den Jepp, det er mitt ufaglærte stalltips ;-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Spørs når den gikk ut på dato og hvordan den var behandlet før du puttet den i fryseren. Om den kom fra butikkfrysen og gikk rett i din fryser så holder den i noen mnd over dato vil jeg tro. Har den vært tinet i mellomtiden hadde jeg vært skeptisk, likeså om det er mer enn 6 mnd siden den gikk ut på dato. Tin den og lukt på den. Nå lukter kylling generelt ikke så godt, men du kjenner nok om den er bedervet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.