Gå til innhold

20 års bryluppsdag i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i denne tråden

På en varm og fin sommerdag for 20 år siden, giftet vi oss. Det er en dag jeg husker tilbake på med stor glede. Det har vært 20 år med gode og dårlige dager, men flest gode.

Jeg er gift med en stabukk og hissigpropp som har skapt en del turbulens (ikke at jeg er feilfri selv heller). Til tross for dette er jeg glad i han.Jeg har også gift med en spennende mann som er opptatt av å få med seg mest mulig her i livet. Så jeg kan si at jeg har mange gode minner fra de 20 årene og opplevd mye. Det har ikke vært kjedelig. 3 flotte unger har vi også fått, hvor den ene nå er ute av redet og påbegynt utdannelsen sin.

Blir litt nostalgisk på en dag som denne. I morgen flyr jeg over til Milano og møter mannen min der. Derifra leier vi bil og kjører til Venezia på 20-års bryluppreise :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380143-20-%C3%A5rs-bryluppsdag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...