Gå til innhold

Data hjelp: Får ikke åpnet wordfil fordi den er

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke åpnet en wordfil jeg satt og laget, da den er større en 512 MB...... Trenger å åpne den.

Har prøvd å konvertere den til PDF, men får samme beskjed, den kan ikke åpnes da den er for stor.

Har prøvd egenskaper-> komprimer innhold. Får samme beskjed.

Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Takk for forslaget!

Jeg strever med dette: ''You can do the following: Rename the file from .docx to .zip. Open it with the Windows Explorer and navigate to the subfolder word/media. There you will find your pictures. Delete at least some of the big ones to get under 512MB.''

Hvordan renamer jeg filen?

Altså, jeg får til å gi den et nytt navn, men ikke gjøre den til .zip. Vet du hvor man kan gjøre det?

megler Smekk

Altså, jeg får til å gi den et nytt navn, men ikke gjøre den til .zip. Vet du hvor man kan gjøre det?

Kan være litt plundrete med Windows Utforsker, men prøv dette:

http://www.programmerfish.com/how-to-change-file-extension-in-windows-7/

Annonse

Kan være litt plundrete med Windows Utforsker, men prøv dette:

http://www.programmerfish.com/how-to-change-file-extension-in-windows-7/

Jeg hadde ikke et alternativ som het folder options, som det står i oppskrifta at det skal være.

Gjest SMIRnøff

Jeg fikk det til. Hurra.

*aldri mer jobbe med masse bilder i word*

Du kan vel komprimere bildene først? Merkelig at fila skulle bli såpass stor. Husk at bilder fra digitalkamera er beregnet for "trykk". Du kan ha laaangt lavere kvalitet i dokumenter.

Du kan vel komprimere bildene først? Merkelig at fila skulle bli såpass stor. Husk at bilder fra digitalkamera er beregnet for "trykk". Du kan ha laaangt lavere kvalitet i dokumenter.

Vet du om en enkel måte å få komprimert alle bildene på? F.eks alle bildene i en mappe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...