Gjest bølger Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Å bruke epilator til å nappe ut hår på leggene synes jeg var så vondt, at jeg tenkte å bruke det som alternativ når jeg har behov for å skade meg. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Hvis du trenger litt ekstra smerte kan du prøve epilatoren på bikinilinjen ;-) Det gjør jeg aldri igjen. 0 Siter
Axcia Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Hvis du trenger litt ekstra smerte kan du prøve epilatoren på bikinilinjen ;-) Det gjør jeg aldri igjen. *hehe* 0 Siter
mah-jong Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Hvis du trenger litt ekstra smerte kan du prøve epilatoren på bikinilinjen ;-) Det gjør jeg aldri igjen. au grøss - ja det gjorde jeg også EN gang.. AUUUU! Det svei skikkelig lenge også. 0 Siter
tjohei Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 eller hvis man trenger å få negative tanker bort. Det avleder med epilering. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 For de som har baller (med hår) kan de jo bruke epilator på den. Sikkert effektivt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.