Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Er det mulig at jeg i åresvis har lurt psykiatrien til å tro at jeg er syk? Uten selv å vite om at jeg har lurt dem? Leser psykiatrirapportene om ABB, og merker at det er ganske "triggende"... det er ikke bare ABB som virker triggende, men slike monstre som det i det hele tatt... X-Files har jeg sett mye på, om og om igjen og, fordi det er fascinerende... Altså det er ikke handlingenen som er triggende, på ingen måte! Men det å lese om psyken til slike monstre, det får meg til å tenke at jeg kanskje også er et monster... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Dette har du skrevet mange tråder om det....;-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Dette har du skrevet mange tråder om det....;-) Har jeg? :-O Huffda... blir visst aldri klok på meg selv ang. det der... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Har jeg? :-O Huffda... blir visst aldri klok på meg selv ang. det der... Ja, variasjoner over samme tema, om du har lurt psykiatrien har du skrevet masse om. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Det er ikke sunt å gruble så mye... Det som ikke er sunt (for meg) tror jeg er å lese om slike ting... det er jo noe jeg kan kontrollere, det kan jeg ikke med grublingen... 0 Siter
Gjest åskeland Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Det som ikke er sunt (for meg) tror jeg er å lese om slike ting... det er jo noe jeg kan kontrollere, det kan jeg ikke med grublingen... Hvorfor leser du det da? Og grublingen kan du kontrollere: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4205020 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.