Gjest germinate Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Da har jeg lagt meg for å sove, og det er like før jeg gjør det nå også, for i dag har jeg anledning til det. Men jeg har ikke lyst til å kaste bort fridagen min heller, for jeg har egentlig veldig mye jeg skulle ha gjort også. Så jeg har lyst til å prøve noe nytt - hvis det er mulig. Er det noe annet enn søvn og smertestillende som er bra å gjøre, eller som virker når man har smerter og senga omtrent roper "kom og legg deg"? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Aktivitet, frisk luft og bevegelse :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Gå en tur i finværet? Her er det nydelig i alle fall. ) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Jeg klarer ikke være i ro når jeg har store smerter, gikk rundt meg selv og holdt på å bli gal. Men det er jo ikke et godt råd, heller ut å gå da 0 Siter
frosken Skrevet 7. juni 2012 Skrevet 7. juni 2012 Det er sjelden konstruktivt å gå og legge seg. Derimot vil det å være i allsidig bevegelse kunne bidra positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.