Gjest avholds... Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Kan jeg drikke litt alkohol sammen med disse medisinene, Lamictal 250 mg og Cisordinol 20 mg?? Har vært avholds i flere år, men hadde vært fint å ta et glass rødvin eller en cider en gang i blandt.. Veldig takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 På det nivået du nevner - et glass en gang eller to i uka - må dette kunne prøves. 0 Siter
Gjest avholds... Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 På det nivået du nevner - et glass en gang eller to i uka - må dette kunne prøves. Hva kan skje dersom jeg drikker litt alkohol og reagerer på det? Hvilke reaksjoner kan jeg evt. få? Er litt engstelig.. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hva kan skje dersom jeg drikker litt alkohol og reagerer på det? Hvilke reaksjoner kan jeg evt. få? Er litt engstelig.. Du kan vel bli ekstra nedsløvet, etter hva jeg vet, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.