Gå til innhold

Være glad i og elske

Anbefalte innlegg

Gjest tikktakktoe

''Han var helt med på at jeg elsket kongen og god vin, men jeg får ikke lov å elske han....bare elske med han. Jeg har ikke fått større kjærlighetserklæring i hele mitt liv enn det følelsesutbruddet han hadde. Det viser i stor grad at han bryr seg om meg.''

Hvordan kan dette være en kjærlighetserklæring? Jeg kan ikke se at det at han bare vil at du skal elske med ham, ikke elske han viser at hyan føler noe ekstra for deg.

Jeg gidder ikke forklare dette eller diskutere noe nærmere på noen måte. Jeg elsker ost, god vin og kongen;-). Ferdig med det.

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Det kan du spørre om;-) Jeg tror jeg var mest interessert i å diskutere begrepene 'være glad i' og 'elske', men det ble ikke slik.

Du får gjøre et nytt forsøk, i en ny tråd der du ikke tar med dette eksempelet :-)

Selv mener jeg at det er stor forskjell på de to begrepene. Men det kan jeg ta i en eventuell annen tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...