Gjest tikktakktoe Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 ''Han var helt med på at jeg elsket kongen og god vin, men jeg får ikke lov å elske han....bare elske med han. Jeg har ikke fått større kjærlighetserklæring i hele mitt liv enn det følelsesutbruddet han hadde. Det viser i stor grad at han bryr seg om meg.'' Hvordan kan dette være en kjærlighetserklæring? Jeg kan ikke se at det at han bare vil at du skal elske med ham, ikke elske han viser at hyan føler noe ekstra for deg. Jeg gidder ikke forklare dette eller diskutere noe nærmere på noen måte. Jeg elsker ost, god vin og kongen;-). Ferdig med det. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Jeg gidder ikke forklare dette eller diskutere noe nærmere på noen måte. Jeg elsker ost, god vin og kongen;-). Ferdig med det. Hva ville du da med denne tråden? 0 Siter
Gjest tikktakktoe Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Hva ville du da med denne tråden? Det kan du spørre om;-) Jeg tror jeg var mest interessert i å diskutere begrepene 'være glad i' og 'elske', men det ble ikke slik. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Det kan du spørre om;-) Jeg tror jeg var mest interessert i å diskutere begrepene 'være glad i' og 'elske', men det ble ikke slik. Du får gjøre et nytt forsøk, i en ny tråd der du ikke tar med dette eksempelet :-) Selv mener jeg at det er stor forskjell på de to begrepene. Men det kan jeg ta i en eventuell annen tråd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.