Gå til innhold

Søte, gamle DOL'ere :-)


Spirea

Anbefalte innlegg

livet tar kjappe svinger. Sandlabber og jeg lever det gode liv med fargerike diskusjoner, varme tanker, herlige utvekslinger og samhørighet. Vi er gift, trives, jobber og har tomannsfester :-) Me like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Koselig ja. :-)

Kos dere masse, du vakre Spirea....

Klem fra Huldra, så Mchuldra og nå

Oups, har det vært en Huldra og MChuldra her før? Det visste jeg ikke. Håper ikke noen tror vi er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oups, har det vært en Huldra og MChuldra her før? Det visste jeg ikke. Håper ikke noen tror vi er den samme.

Var Huldra da jeg startet her inne. :-) Så kom en periode med flytting fra ekssamboer og null nett og pc. Da jeg kom tilbake, hadde noen andre tatt det nicket, siden jeg hadde vært borte for lenge. Tok da Mchuldra. Rett og slett fordi jeg likte huldra så godt og kjører motorsykkel.

Hvorfor det ble bustebeisa etter hvert, husker jeg ikke. Altså om jeg mistet nicket grunnet for lang tid borte, eller om jeg rett og slett glemte passord. Sikkert det siste. :-)

Bustebeisa var kallenavnet bestemor gav meg rett før hun døde. Kommer av håret mitt... som var hovedgrunnen til valget av Huldra i første omgang også. :-)

Men kos deg med nicket ditt Hulderen. De som husker meg som Huldra, skjønner at vi ikke er samme person, og resten kjenner meg vel bare som bustebeisa. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Var Huldra da jeg startet her inne. :-) Så kom en periode med flytting fra ekssamboer og null nett og pc. Da jeg kom tilbake, hadde noen andre tatt det nicket, siden jeg hadde vært borte for lenge. Tok da Mchuldra. Rett og slett fordi jeg likte huldra så godt og kjører motorsykkel.

Hvorfor det ble bustebeisa etter hvert, husker jeg ikke. Altså om jeg mistet nicket grunnet for lang tid borte, eller om jeg rett og slett glemte passord. Sikkert det siste. :-)

Bustebeisa var kallenavnet bestemor gav meg rett før hun døde. Kommer av håret mitt... som var hovedgrunnen til valget av Huldra i første omgang også. :-)

Men kos deg med nicket ditt Hulderen. De som husker meg som Huldra, skjønner at vi ikke er samme person, og resten kjenner meg vel bare som bustebeisa. :-)

Takk, da fortsetter jeg å kose meg med dette nicket. Godt å høre at du ikke føler det som om jeg har knabbet ditt gamle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, da fortsetter jeg å kose meg med dette nicket. Godt å høre at du ikke føler det som om jeg har knabbet ditt gamle :-)

Kos deg med nicket du. :-) Og med alle de kloke svarene du kommer med, kler nicket deg godt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Huldra da jeg startet her inne. :-) Så kom en periode med flytting fra ekssamboer og null nett og pc. Da jeg kom tilbake, hadde noen andre tatt det nicket, siden jeg hadde vært borte for lenge. Tok da Mchuldra. Rett og slett fordi jeg likte huldra så godt og kjører motorsykkel.

Hvorfor det ble bustebeisa etter hvert, husker jeg ikke. Altså om jeg mistet nicket grunnet for lang tid borte, eller om jeg rett og slett glemte passord. Sikkert det siste. :-)

Bustebeisa var kallenavnet bestemor gav meg rett før hun døde. Kommer av håret mitt... som var hovedgrunnen til valget av Huldra i første omgang også. :-)

Men kos deg med nicket ditt Hulderen. De som husker meg som Huldra, skjønner at vi ikke er samme person, og resten kjenner meg vel bare som bustebeisa. :-)

Heisann bustebeisa. Du har kommet deg over på motorsyklen nå? Pass halen for eikene, den kan bli vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann bustebeisa. Du har kommet deg over på motorsyklen nå? Pass halen for eikene, den kan bli vondt

Motorsykkelen er på plass.

Og jeg har avansert. Nå har jeg to. En til asfaltjungelen og en til de dype skoger. Så nå lokkes det både her og der.

Og halen passer jeg på. Både for eiker og sølvkuler. :-)

Står til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Motorsykkelen er på plass.

Og jeg har avansert. Nå har jeg to. En til asfaltjungelen og en til de dype skoger. Så nå lokkes det både her og der.

Og halen passer jeg på. Både for eiker og sølvkuler. :-)

Står til med deg da?

Hei, takker for svar. Her står det bra til. Det hender jeg stikker innom her, savner jo gamle troll da vet du :-) Synd de stikker halen mellom beina så fort LOL. Håper du har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...