Gå til innhold

denne gangen er det ikke svigermora mi..

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor smilefjes etter dette?
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke slenge dritt til dritt? Anonymt dritt er det feigeste og det mest usmakelige :)

Hva var så "dritt" med at Mrs Doolittle mener at du bruker språk som 14-åringer?

Noen liker språket ditt, andre ikke. Jeg ville ikke ha eksplodert i sur dolmeggefaser av denne grunn.

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

53

• PieLill

18

• Mrs D

11

• frosken

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva var så "dritt" med at Mrs Doolittle mener at du bruker språk som 14-åringer?

Noen liker språket ditt, andre ikke. Jeg ville ikke ha eksplodert i sur dolmeggefaser av denne grunn.

Det var deg jeg i første omgang sikta til nå :) Men du trenger kanskje ikke så sterke briller for å se at hennes kommentar ikke nødvendigvis forplikta meg til noen høflige tiltale heller.

Skrevet

Det blir fort kroner av det. Hvordan enkelte her klarer de mattestykkene de setter opp er meg et under.

Men jeg tror at ofte er det de som har skikkelig plenty (sånn at de aldri har tomme kjøleskap å forholde seg til, eller bare 100 kroner igjen og sånn) som tror ting er så billige, for de merker ikke at de bruker penger uansett.

Jup. Enig. Jeg trenger bare å gå på Rimi og kjøpe is til hele familien, så er 180 kroner borte. TOMT kjøleskap betyr ingen mat.

Tre voksne skal ha brød, melk, smør, noe pålegg. Middag for i dag, i morgen og søndag. Lørdagsgodter. Bikkjefor.. ;0P

Gjest åååå blir irritert
Skrevet

Jeg gidder ikke å sitte å ta i mot sånt sludde lenger. Jeg kan være grei med de greie, men jeg er lutlei enkelte folk, som helt åpenbart er ute etter å slenge dritt (fordi jeg er meg, har jeg er mer enn en mistanke om) og gir svar på tiltale.

Hva skal jeg si da? "takk for tilbakemeldinga, den skal jeg skrive meg bak øret"? Jeg kunne selvsagt overse det, men jeg er drittlei det og.

Harry kommentar, fra deg.

At noen reagerer på språket ditt ellers er også forståelig. Forøvrig glir det noen biter på plass når du ber noen om å dra til helvete her inne.

Skrevet

Å du er vel søt. Skjønner du fjortisspråket mitt nå eller : dra til helvete di surmaga dolmegge :)

Dette understreker vel bare poenget mitt. :P

Skrevet

Jeg gidder ikke å sitte å ta i mot sånt sludde lenger. Jeg kan være grei med de greie, men jeg er lutlei enkelte folk, som helt åpenbart er ute etter å slenge dritt (fordi jeg er meg, har jeg er mer enn en mistanke om) og gir svar på tiltale.

Hva skal jeg si da? "takk for tilbakemeldinga, den skal jeg skrive meg bak øret"? Jeg kunne selvsagt overse det, men jeg er drittlei det og.

Jeg svate ikke en gang deg, jeg svarte mrxx og ga tilbakemelding på at ikke alle oppfatter språket ditt sånn som han. Jeg står inne for det jeg skrev, språket ditt er ikke utpreget modent selv om det er mer enn fargerikt nok. At du svarer på den måten du gjør viser kanskje annen umodenhet også?

Om jeg var spesielt ute etter å ta deg, så hadde jeg nok ikke svart mrxx, men funnet et av dine andre innlegg å kritisere. At ikke alle tar det du skriver for morro og god fisk bør du tåle sånn som du innimellom eksponerer deg her inne.

Og er jeg ei surmegga dolkjerring, så er kanskje du en surmegga fjortis? Hva som er verst av de to blir vi neppe enig om.

Skrevet

Det var egentlig ikke så mye å misforstå fra vår munn da..;)

Men vi skal selvsagt ikke lage noe kjempenummer av det, sånt skjer, men det var dårlig gjort både mot oss og gutten å forandre sted og ikke legge igjen nok penger, når vi hadde sagt i fra at vi ikke hadde midler.

Men vi skal ha helt skikkelige avtaler om vi gjør dette igjen, for det var både tullete og stressete, og de kunne ihvertfall sagt fra før de dro, og ikke bare overlatt problemet til oss :)

Helt enig :)

Skrevet

Jeg svate ikke en gang deg, jeg svarte mrxx og ga tilbakemelding på at ikke alle oppfatter språket ditt sånn som han. Jeg står inne for det jeg skrev, språket ditt er ikke utpreget modent selv om det er mer enn fargerikt nok. At du svarer på den måten du gjør viser kanskje annen umodenhet også?

Om jeg var spesielt ute etter å ta deg, så hadde jeg nok ikke svart mrxx, men funnet et av dine andre innlegg å kritisere. At ikke alle tar det du skriver for morro og god fisk bør du tåle sånn som du innimellom eksponerer deg her inne.

Og er jeg ei surmegga dolkjerring, så er kanskje du en surmegga fjortis? Hva som er verst av de to blir vi neppe enig om.

Du skrev om meg, og det svarte jeg med hjertelig oppriktighet på.

Skrevet

''Ja, men han gjør det nok ikke..;P Og noen bør.''

I den grad dere skal ta noen "kamp" er det mannen din som bør gjøre det overfor sin søster. Du sier han ikke vil det; da bør du ta denne "kampen" med mannen din. Vil ikke han, bør ikke du.

Men det hender jo de ringer meg, og gjør de det må jeg jo si noe? Supert hvis mann gjør det, men vi tar helst ikke det opplegget der en gang til, selv om det med fører at jeg sier noe.

Svigerinne og jeg går godt overens vi, og selvsagt ville jeg jo sagt det på en allright måte, om det nå bløe meg.

Vi bor mmidt opp i min manns familie og ser dem ofte, så jeg synes det blir litt tungvint om ikke jeg kan stå opp for meg selv og si fra om ting som har med dem/meg å gjøre? Jeg er jo lettere enn mann å huke tak i, eller å ringe, da jeg stort sett er hjemme og tilgjengelig på telefon.

Jeg skriver meg rådet bak øret, men er litt redd for å bruke det, fordi det virker så snålt om jeg gjemmer meg bak mann, ikke svarer på telefon, sier at noe var hyggelig først og forandrer versjon etter at de har snakket med mannen min etc...

Skrevet

Laguna, da! Her skulle du vært mer løsningsorientert.

Dere skulle solgt hunden, og kjøpt mat for pengene.

Da ville dere også sluppe å passe hunden.

Fortell henne at det gjør dere neste gang.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Haha :) Men vet ikke om ti år gammel, noe nevrotisk, ikke-flyttbar, bjeffehund er spesielt salgbar! ;)

Skrevet

Du skrev om meg, og det svarte jeg med hjertelig oppriktighet på.

Det var hjertelig oppriktig fra min side også. :)

Skrevet

''Hva var så "dritt" med at Mrs Doolittle mener at du bruker språk som 14-åringer? ''

Sikkert fordi hun innerst inne vet det er sant, om hun er noen lunde oppegående. :D

Skrevet

Å du er vel søt. Skjønner du fjortisspråket mitt nå eller : dra til helvete di surmaga dolmegge :)

Oi, der forsvant respekten for deg... synd, egentlig.

Gjest tikktakktoe
Skrevet

Hehe, du kan være ganske kjapp i replikken, men søtt er det ikke.

Skrevet

Hehe, du kan være ganske kjapp i replikken, men søtt er det ikke.

Jeg var ikke sånn kjempeinteressert i å være søt heller..;)

Skrevet

Oi, der forsvant respekten for deg... synd, egentlig.

Jeg overlever nok det også :)

Skrevet

Jeg overlever nok det også :)

Jeg regnet ikke med noe annet...

Mrs. Wallace
Skrevet

Med vennlig hilsen

Hehe, det mest løsningsorienterte innlegget i hele tråden. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...