Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Føler at jeg overdriver alle tankene mine, som da er normale, slik at folk tror det er sykdom. Da er jeg vel ikke syk? Vurderer å slutte på psykofarmaka (selvsagt da i samråd med lege). Er det noe i dette? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Virker som jeg må besvare dette spørsmålet selv, når jeg spør psykiatrien om det... Det er så forbasket frustrerende. For jeg vet jo ikke! Men det er av stor viktighet. Hvis jeg er normal, bortsett fra dette med at jeg bare overdriver tanker, så trenger jeg jo ikke medisiner! Men ingen vil gi meg sannheten! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 ''Er det noe i dette?'' Neppe. Der tror jeg du tar feil. "Hver fjær blir til fem høns" 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Der tror jeg du tar feil. "Hver fjær blir til fem høns" Jeg har lurt psykiatrien, NAV og DOL. Og nå kommer baksmellen... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har lurt psykiatrien, NAV og DOL. Og nå kommer baksmellen... Nei. Gir ikke mening det heller. Beklager dette, igjen (sov ikke i natt...). 0 Siter
Gjest no katharsis Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Virker som jeg må besvare dette spørsmålet selv, når jeg spør psykiatrien om det... Det er så forbasket frustrerende. For jeg vet jo ikke! Men det er av stor viktighet. Hvis jeg er normal, bortsett fra dette med at jeg bare overdriver tanker, så trenger jeg jo ikke medisiner! Men ingen vil gi meg sannheten! Hvordan tror du att du skal bli bedre, når du driver å spinner i det uendelige om det samme hele tiden? Du må ha selvkontroll, og gjøre noe annet enn å sitte å gruble om du er psyk eller ikke. Det er inget svar som kan tilfredstille grublingen din, det er ett monster som spiser seg større. Blir som når man tenker bare en røyk til, om og om igjenn. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hvordan tror du att du skal bli bedre, når du driver å spinner i det uendelige om det samme hele tiden? Du må ha selvkontroll, og gjøre noe annet enn å sitte å gruble om du er psyk eller ikke. Det er inget svar som kan tilfredstille grublingen din, det er ett monster som spiser seg større. Blir som når man tenker bare en røyk til, om og om igjenn. Flaut å si det, men jeg syns faktisk det er ganske komisk etterhvert... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Enda en tråd om du er syk eller ikke. Glemmer du at du har skrevet alle disse trådene? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Du får bestemme deg for å teste det ut da, en gang for alle. Ha orden hjemme, være sosial, studere (eller gjør du det, men bare hjemme? I så fall gå på forelesninger), evt få deg en jobb, forsøk å komme i kontakt med det annet kjønn, besøk venner og familie. Vær fysisk aktiv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Du får bestemme deg for å teste det ut da, en gang for alle. Ha orden hjemme, være sosial, studere (eller gjør du det, men bare hjemme? I så fall gå på forelesninger), evt få deg en jobb, forsøk å komme i kontakt med det annet kjønn, besøk venner og familie. Vær fysisk aktiv. Du sier noe der, men... finnes det ikke noe som heter latskap, og? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Enda en tråd om du er syk eller ikke. Glemmer du at du har skrevet alle disse trådene? Glemmer det ikke, men det kverner stadig i hodet mitt... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Glemmer det ikke, men det kverner stadig i hodet mitt... Jeg forstår det. Godt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Du sier noe der, men... finnes det ikke noe som heter latskap, og? Hvis man er så lat at man selvskader seg selv på den måten du gjør så er det i seg selv en sykdom. Spør du meg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Hvis man er så lat at man selvskader seg selv på den måten du gjør så er det i seg selv en sykdom. Spør du meg. Men da er det jo en annen sykdom... som jeg ikke har hørt om. :-P 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Men da er det jo en annen sykdom... som jeg ikke har hørt om. :-P Nei, man kan vel ikke kalle latskap en sykdom, men det er et symptom på at man er syk, når det er så uttalt som hos deg. Antagelig et symptom på diagnosen du allerede har fått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.