Gjest baremeg32 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Starta på den i dag. Noen med erfaring? 0 Siter
Gjest forskjellig virkning Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Ja, at det nytter lite å spørre om andres erfaringer fordi alt er så individuelt når det kommer til slike typer medisiner Man må bare teste og se hvordan det funker på en selv. 0 Siter
Gjest cipralexa Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har 5 års erfaring med Cipralex. God erfaring vil jeg si. Symptomene ble litt forverret i starten (depresjon) og jeg fikk i tillegg litt angst. Men etter 3-4 uker hadde jeg god effekt. Jeg bruker 20 mg hver kveld å det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg lever. 0 Siter
Gjest baremeg32 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har 5 års erfaring med Cipralex. God erfaring vil jeg si. Symptomene ble litt forverret i starten (depresjon) og jeg fikk i tillegg litt angst. Men etter 3-4 uker hadde jeg god effekt. Jeg bruker 20 mg hver kveld å det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg lever. Høres bra ut. Startet i dag og har allerede blitt litt svimmel og småuggen, men vet ikke om dette bare er innbildning. Jeg har fått beskjed om å ta på morgenen. 0 Siter
Gjest cipralexa Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Høres bra ut. Startet i dag og har allerede blitt litt svimmel og småuggen, men vet ikke om dette bare er innbildning. Jeg har fått beskjed om å ta på morgenen. Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden. 0 Siter
Gjest baremeg32 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden. Det vet jeg ikke.. 0 Siter
Gjest forskjellig virkning Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden. Medisin man blir trøtt av kan være lurt å ta på kvelden, og medisin man kan få innsovningsvansker av kan være lurt å ta på morgenen. Mest sannsynlig derfor. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor skulle du ta på morgenen? Jeg har i grunnen hørt tidligere at slik skulle tas på morgenen, men fikk aldri høre hvorfor. Selv har jeg alltid tatt på kvelden. Det er for å unngå innsovningsproblemer om kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.