Gå til innhold

PMS tvinger frem forsinket respons

Anbefalte innlegg

Gjest sangsol
Skrevet

Det koker innvendig, for jeg er rasende.

Nå har jeg grunn til å være litt irritert, men jeg er ikke bare irritert. Jeg er virkelig rasende, og har lyst å respondere NÅ.

Men på grunn av PMS må jeg nok VENTE. Vente til jeg er såpass rolig at jeg være konstruktiv og korrekt. Det tar vel noen dager...

Jeg koker og bare måtte få det ut.

Gjest togli
Skrevet

Et godt tips..tell baklengs fra tjue ;) Jeg lærte på et kurs en gang at å telle til ti eller tjue ikke funker siden man gjør det så automatisk.. teller man baklengs må man som regel tenke litt på tallrekka også ;)

Skrevet

Kjenner meg absolutt igjen. Beundrer deg som klarer å tenke så langt at du bør holde igjen :)

Gjest sangsol
Skrevet

Et godt tips..tell baklengs fra tjue ;) Jeg lærte på et kurs en gang at å telle til ti eller tjue ikke funker siden man gjør det så automatisk.. teller man baklengs må man som regel tenke litt på tallrekka også ;)

He-he.

Godt tips.

Har ikke pleid å telle. Nå pustet jeg tungt og gikk litt rundt i stua, mens det kokte. Så tok jeg en tur ut.

Jeg er rolig nå. Men tar ikke opp saken likevel før om noen dager. :-)

Gjest sangsol
Skrevet

Kjenner meg absolutt igjen. Beundrer deg som klarer å tenke så langt at du bør holde igjen :)

Hadde det vært irritasjon i forhold til min kjære mann, tviler jeg på at jeg hadde klart å holde igjen.

Men det er noe i forhold til offentlig tjeneste og bruk av disse. Dermed er det best å være rolig og konstruktiv, og ikke troppe opp "proppfull" av PMS.

Gjest togli
Skrevet

He-he.

Godt tips.

Har ikke pleid å telle. Nå pustet jeg tungt og gikk litt rundt i stua, mens det kokte. Så tok jeg en tur ut.

Jeg er rolig nå. Men tar ikke opp saken likevel før om noen dager. :-)

Du har iallefall god selvinnsikt som innser at det kan være lurest å vente med å ta opp saken ;)

Gjest sangsol
Skrevet

Du har iallefall god selvinnsikt som innser at det kan være lurest å vente med å ta opp saken ;)

Har lært på den harde måten. ;)

Dvs da jeg startet plages med PMS, så visste jeg ikke det var PMS. Jeg trodde sinnet var korrekt reaksjon, og tråkket vel i salaten noen ganger....

Erfarte etter hvert at små ting som normalt bare ville irritert meg- fyrer meg voldsomt opp dagene før mens.....

Ergo stoler jeg ikke helt på egen reaksjon i PMS dagene. Best å vente til mens- så kan jeg ta opp saken med de det gjelder.

Skrevet

Hadde det vært irritasjon i forhold til min kjære mann, tviler jeg på at jeg hadde klart å holde igjen.

Men det er noe i forhold til offentlig tjeneste og bruk av disse. Dermed er det best å være rolig og konstruktiv, og ikke troppe opp "proppfull" av PMS.

Igjen, jeg beundrer deg :) Og du har naturligvis helt rett, det er kjempelurt å holde litt igjen - særlig overfor det offentlige som nok ikke er like glade i oss, som mannen forhåpentligvis er ;)

Gjest germinate
Skrevet

Har lært på den harde måten. ;)

Dvs da jeg startet plages med PMS, så visste jeg ikke det var PMS. Jeg trodde sinnet var korrekt reaksjon, og tråkket vel i salaten noen ganger....

Erfarte etter hvert at små ting som normalt bare ville irritert meg- fyrer meg voldsomt opp dagene før mens.....

Ergo stoler jeg ikke helt på egen reaksjon i PMS dagene. Best å vente til mens- så kan jeg ta opp saken med de det gjelder.

Du er kjempeflink. PMS er noe dritt, for å si det mildt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...