Gjest middelmådig Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Finnes det? Jeg fikk tatt en slik test for 8 år siden, og er stygt redd IQ'en har dalt siden den gang ;-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Mensa.no har seriøse tester Den netttesten de har der er ikke mye seriøs, selv fikk jeg vel 154 eller hva det var. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 "Problemet" med IQ-tester er at du scorer høyere jo flere du har tatt Du lærer deg jo etterhvert hvordan du skal løse de forskjellige oppgavene, og så blir det enklere og enklere. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 "Problemet" med IQ-tester er at du scorer høyere jo flere du har tatt Du lærer deg jo etterhvert hvordan du skal løse de forskjellige oppgavene, og så blir det enklere og enklere. Jeg trur ikke det er tilfellet med en _seriøs_ test... hehe, men så var det om det finnes seriøse tester da, spesielt på nettet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.