Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Hvor mye er det vanlig å gi broren sin i bryllupsgave? Han er bare 16 altså, men jeg betaler selvfølgelig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Skal en 16-åring gifte seg!? Hehe, det er 16 åringens storebror som skal gifte seg:-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Kan han ikke heller være med på gaven fra deg? 0 Siter
laban Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Skal en 16-åring gifte seg!? Sikkert ikke. Det er nok Dorthe som skal betale for 16-åringens gave til storebrorens bryllup. 0 Siter
laguna1 Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Kommer vel an på hvor god råd man har, og på hva de ønsker seg Vi fikk bryllupsgaver i alle prisklasser, og det var ikke nødvendigvis de dyreste vi ble mest begeistra for Av søsken fikk vi ikke dyre ting, men vi ble veldig glade : av min bror ; tøff amerikansk postkasse, og rosebusk til å plante når vi gifta oss. Av manns søster : supernyttig gryte, og en sånn artig minneting (et leketøy) hun og broren hadde hatt når de var små. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Kommer vel an på hvor god råd man har, og på hva de ønsker seg Vi fikk bryllupsgaver i alle prisklasser, og det var ikke nødvendigvis de dyreste vi ble mest begeistra for Av søsken fikk vi ikke dyre ting, men vi ble veldig glade : av min bror ; tøff amerikansk postkasse, og rosebusk til å plante når vi gifta oss. Av manns søster : supernyttig gryte, og en sånn artig minneting (et leketøy) hun og broren hadde hatt når de var små. ''og rosebusk til å plante når vi gifta oss'' Skikkelig smart gave!!! :-) 0 Siter
laguna1 Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 ''og rosebusk til å plante når vi gifta oss'' Skikkelig smart gave!!! :-) Ja, vi ble ordentelig glade. Vi har tre stykker her ute, en fra bror, en fra mor, og en fra lille niese, alle sammen planta kvelden før vi gifta oss. Også skåla vi et et glass champis når de var pent planta, og ønsket oss happily ever after.. Det var ordentelig romantisk, og rosebuskene trives som bare det. (Og det gjør vi også) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ja, vi ble ordentelig glade. Vi har tre stykker her ute, en fra bror, en fra mor, og en fra lille niese, alle sammen planta kvelden før vi gifta oss. Også skåla vi et et glass champis når de var pent planta, og ønsket oss happily ever after.. Det var ordentelig romantisk, og rosebuskene trives som bare det. (Og det gjør vi også) Ja, det skjønner jeg godt. Jeg er en tilhenger av at det er tanken bak en gave som teller - ikke prisen. Jeg fikk gode tips selv i denne tråden, så takk for at du delte dette med oss :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Kommer vel an på hvor god råd man har, og på hva de ønsker seg Vi fikk bryllupsgaver i alle prisklasser, og det var ikke nødvendigvis de dyreste vi ble mest begeistra for Av søsken fikk vi ikke dyre ting, men vi ble veldig glade : av min bror ; tøff amerikansk postkasse, og rosebusk til å plante når vi gifta oss. Av manns søster : supernyttig gryte, og en sånn artig minneting (et leketøy) hun og broren hadde hatt når de var små. Jeg har ikke peil på hva de ønsker seg og rosebusker passer dårlig som du vet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Kan han ikke heller være med på gaven fra deg? Jeg skal ikke gi noen gave tror jeg. I så fall skal ikke minstemann være med på den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Skal en 16-åring gifte seg!? Nei, eldstemann er 30 han 0 Siter
laguna1 Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har ikke peil på hva de ønsker seg og rosebusker passer dårlig som du vet. Hva med et pent & pent innramma bilde av lillebror? Eller av lillebror og storebror sammen? Det vil vel de nygifta ha? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Hva med et pent & pent innramma bilde av lillebror? Eller av lillebror og storebror sammen? Det vil vel de nygifta ha? Jeg har ingen bilder av dem sammen, bare det på facebook og det har jeg rappa fra eldstemann Jeg hadde egentlig helt glemt at minstemann måtte kjøpe presang. 0 Siter
laguna1 Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har ingen bilder av dem sammen, bare det på facebook og det har jeg rappa fra eldstemann Jeg hadde egentlig helt glemt at minstemann måtte kjøpe presang. Hva med et pent et av bare minstemann da? Og hvis han synes det er teit å bare gi vekk bilde av seg selv, så pluss på med noe de bankers trenger, pent sengetøy, ei flaske, om ikke vin så en strøken olivenolje? Eller hva med et gavekort på en god restaurant? Markveien m&v, eller noe sånt? Eller spør om minstemann har noen innspill på hva han kunne tenke seg å¨gi vekk? Har de digitalkamera forresten? Det trenger jo ikke koste det hvite i øyet, og nygifte flest liker vel å ta bilder? Sånn for eksempel 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Hva med et pent et av bare minstemann da? Og hvis han synes det er teit å bare gi vekk bilde av seg selv, så pluss på med noe de bankers trenger, pent sengetøy, ei flaske, om ikke vin så en strøken olivenolje? Eller hva med et gavekort på en god restaurant? Markveien m&v, eller noe sånt? Eller spør om minstemann har noen innspill på hva han kunne tenke seg å¨gi vekk? Har de digitalkamera forresten? Det trenger jo ikke koste det hvite i øyet, og nygifte flest liker vel å ta bilder? Sånn for eksempel Dette er vanskelig altså. Hadde vært mye lettere hvis det var dattera mi. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Dette er din yngstes stebror ikke sant? Har de et tett forhold eller er de perifere de to stebrødrene da, og har 16-åringen selv noen formening om hva han har lyst til å gi? I min familie er det vanlig at søsken gir litt mer enn andre gjester, men vi er få og forholdene rundt er ukompliserte. Hva tenker du om noe til en verdi av en 1000-lapp da? For mye eller for lite? Gi iallefall etter egen lommebok 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Skal du også gi gave? I så fall tenker jeg at dere gjerne kan gi sammen, med mindre han har sterkt ønske om noe annet. Og i så fall har han kanskje også en idé om hva han ønsker å gi. 0 Siter
flisa Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Hva med et pent et av bare minstemann da? Og hvis han synes det er teit å bare gi vekk bilde av seg selv, så pluss på med noe de bankers trenger, pent sengetøy, ei flaske, om ikke vin så en strøken olivenolje? Eller hva med et gavekort på en god restaurant? Markveien m&v, eller noe sånt? Eller spør om minstemann har noen innspill på hva han kunne tenke seg å¨gi vekk? Har de digitalkamera forresten? Det trenger jo ikke koste det hvite i øyet, og nygifte flest liker vel å ta bilder? Sånn for eksempel kjemperart å få et bilde av lillebror til et par?? ikke bare broren som gifter seg....men kona også vel? jeg tror ikke jeg ville hatt bilde av min manns lillebror til vårt bryllup. mer enn rart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.