Hønemoren Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vil gjerne slutte helt med Sobril. Hatt dem i snart 20 år, men det siste året brukt mere enn tidligere, tilsammen ca. 100 siste halve året. Det kan gå tre uker uten en eneste Sobril, ellers varierer det mellom 2-8 pr. uke, ofte et par-tre dager helt uten i løpet av uka, men 1-3 de andre. Det er 15 mg. jeg har. Jeg vet disse pillene ikke er bra over lengre tid og vil prøve å kutte helt ut. Hvordan gjør jeg lettest det? Bare kutte helt ut eller redusere selv om det er dager jeg ikke føler behov for dem? Jeg er veldig takknemlig for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Med et så minimalt forbruk er det helt opp til deg. Det er ingen fare med å kutte tvert over. Lykke til :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 Med et så minimalt forbruk er det helt opp til deg. Det er ingen fare med å kutte tvert over. Lykke til :-) Tusen takk for svar, NHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.