Gå til innhold

Ikke én oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bra han er ærlig

Ikke alle gutter er like romantisk anlagt,

og de som gir slike gaver gjør det jo bare for å få få deg til sengs..... hehehe

Jeg trodde jo jeg hadde skutt gullfuglen da jeg traff mannen min,

jeg fikk røde roser.. da hadde vi vært sammen en uke eller så...

men nå har vi vært sammen i over seks år og jeg har ikke fått så mye som en blomsterkvast siden. Det er så vidt jeg får noe til jul og bursdag,

og om jeg får noe er det som regel noe til "fellesskapet".....

Gjest Linnforsvinn

Se etter om han ikke har andre måter han viser sin kjærlighet på!

Gir han deg oppmerksomhet som viser at han liker deg på andre måter?

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 1 år. I løpet av dette året har han ikke gitt meg en eneste blomst eller gave.

MEN han gjør meg stadig en rekke tjenester og hjelper meg masse. Lar meg låne bilen når jeg måtte ønske, kjører og henter meg masse. Spanderer mye når vi er ute sammen osv osv. Han viser med andre ord på disse måtene at han elsker meg. Hvis ikke hadde han nok ikke giddet.

Nøtteskall

Jeg ble dritt sur på en mann som kom å ga meg en rose helt plutselig. Fordi jeg trodde det var en invitasjon til sex... noe det kanksje også var. Ikke vet jeg. Men han jeg er sammen med nå har vart i 7 år og vi vet vi elsker hverandre, men vi er dårlig på gaver og blomster. Men så sier vi det med ord i stede.

Det er ikke alle som forstår seg på dette med gaver. Min mann er også veldig dårlig på det. Ikke ønsker han å få gaver, og ikke gir han heller så sant ikke noen presser han til det. Det er ikke alltid jeg har fått gaver til jul eller bursdag av han, men nå er datteren min blitt så stor at nå drar hun han med og handler. Og da får jeg fine gaver, for hun er flink :-)

Oj, hvis du mener at kjærester skal kjøpe ting til hverandre hele tiden, så tror jeg du kommer til å bli skuffet mange ganger ;)

Dere har vært sammen i 1,5 mnd - det er jo nesten ingenting. Jeg hadde nok ikke forventet å få noe som helst i løpet av den tiden, med mindre jeg hadde bursdag eller noe.

Annonse

Gjør det slutt. For du er alt for kravstor, og det har han ikke fortjent! :o)

Hva slags kommentar er det? Noen ganger her inne altså..:S

Hva vet du om hvorvist innskriver er kravstor i det store og hele?

De aller, aller fleste jeg kjenner setter pris på en liten blomst, eller en kinobilett eller en liten gave innimellom, gutter som jenter.

Og dette er ikke nødvendigvis folk som er kravstore ellers, mange jeg kjenner har fryktelig lite, men deler fryktelig gjerne.

Jeg sitter og leser litt nedover her og ser hva folk har råd til å spare i måneden, hva folk unner seg av nytt og dyrt hele tiden, også skal man liksom automatisk være kravstor om en ønsker seg en blomst eller no romantikk.

Makan!

Jeg ble dritt sur på en mann som kom å ga meg en rose helt plutselig. Fordi jeg trodde det var en invitasjon til sex... noe det kanksje også var. Ikke vet jeg. Men han jeg er sammen med nå har vart i 7 år og vi vet vi elsker hverandre, men vi er dårlig på gaver og blomster. Men så sier vi det med ord i stede.

Mulig jeg er rar, men jeg har ikke noe i mot verken blomster eller invitasjoner til sex jeg! :D

Gjest gjærrlig

Til dere som tror jeg er kravstor eller forventer gaver av stor verdi; Jeg snakket om oppmerksomhet. Det kan være alt fra en hjerteformet sjokolade, til en kvast med blomster, eller en kinobillett! Hallo. Det jeg syns han er gjerrig på er å gi denne typen oppmerksomhet. Og ja, jeg har gitt han mange. Jeg syns det er helt naturlig når man er forelsket. Han har for det meste tilbragt tid hos meg, og han kommer alltid tomhendt. Vi er godt voksne, for å si det sånn.

Gjest sangsol

Til dere som tror jeg er kravstor eller forventer gaver av stor verdi; Jeg snakket om oppmerksomhet. Det kan være alt fra en hjerteformet sjokolade, til en kvast med blomster, eller en kinobillett! Hallo. Det jeg syns han er gjerrig på er å gi denne typen oppmerksomhet. Og ja, jeg har gitt han mange. Jeg syns det er helt naturlig når man er forelsket. Han har for det meste tilbragt tid hos meg, og han kommer alltid tomhendt. Vi er godt voksne, for å si det sånn.

Har ikke lest tråden, men har du gitt han oppmerksomhet? Kanskje planter du ide i han med å gjøre det?

Mange menn tenker ikke på sånt. Ikke min heller. :o) Vi hadde de første par årene noen runder på dette med å gi komplimenter, noe han er helt elendig på og jeg var vant til at denslags satt ganske løst.

Vi fikk snakket ut om saken og jeg har innfunnet meg med at han har sine måter å vise at han elsker meg på. :o) Det er ikke mange gangene jeg har fått gave utenom jul og bursdag eller blomster, men nå gjør det ingenting. Som sagt har han sine måter å vise at jeg er kvinnen i hans liv på og det holder i lange baner for meg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...