Gå til innhold

Ikke én oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Til dere som tror jeg er kravstor eller forventer gaver av stor verdi; Jeg snakket om oppmerksomhet. Det kan være alt fra en hjerteformet sjokolade, til en kvast med blomster, eller en kinobillett! Hallo. Det jeg syns han er gjerrig på er å gi denne typen oppmerksomhet. Og ja, jeg har gitt han mange. Jeg syns det er helt naturlig når man er forelsket. Han har for det meste tilbragt tid hos meg, og han kommer alltid tomhendt. Vi er godt voksne, for å si det sånn.

''Vi er godt voksne, for å si det sånn''

Godt voksne folk gir da ikke hjertesjokolade til hverandre eller er det jeg som er helt på jordet nå ?

Fortsetter under...

''Vi er godt voksne, for å si det sånn''

Godt voksne folk gir da ikke hjertesjokolade til hverandre eller er det jeg som er helt på jordet nå ?

''Godt voksne folk gir da ikke hjertesjokolade til hverandre eller er det jeg som er helt på jordet nå ?''

*rødmer* Tja... ;o) Ikke til daglig, men det hender han får en til Valentinesday (som vi ikke feirer på annen måte bare så det er sagt!) og kanskje til bursdagen i tillegg til gaver og slike ting. :o)

Huff, hehe... Ja, jeg må le litt. Har dere kun vært hjemme, da, eller har han spandert noe når dere har vært ute?

Jeg er gift med en veldig snill og raus mann, men blomster er han dårlig på, gitt. Eller jo, han har faktisk sendt gigabuketter på Valentines, når han har vært borte. Også han han sendt meg blomster på "bryllupsdagen", men bomma med 8 dager, to år på rad ;-)

''Godt voksne folk gir da ikke hjertesjokolade til hverandre eller er det jeg som er helt på jordet nå ?''

*rødmer* Tja... ;o) Ikke til daglig, men det hender han får en til Valentinesday (som vi ikke feirer på annen måte bare så det er sagt!) og kanskje til bursdagen i tillegg til gaver og slike ting. :o)

Fikk du lista? ;-)

Gjest togli

Det er ikke alle som forstår seg på dette med gaver. Min mann er også veldig dårlig på det. Ikke ønsker han å få gaver, og ikke gir han heller så sant ikke noen presser han til det. Det er ikke alltid jeg har fått gaver til jul eller bursdag av han, men nå er datteren min blitt så stor at nå drar hun han med og handler. Og da får jeg fine gaver, for hun er flink :-)

Ikke gave til jul eller bursdag? En sånn mann ville jeg ikke hatt..... høres jo fryktelig trist ut?

Annonse

Ikke gave til jul eller bursdag? En sånn mann ville jeg ikke hatt..... høres jo fryktelig trist ut?

''Ikke gave til jul eller bursdag? En sånn mann ville jeg ikke hatt..... høres jo fryktelig trist ut?''

Enig. Det er laaaangt mellom gavene til hverdags her også, men til jul og bursdag får jeg alltid spørsmål om hva jeg ønsker meg og stort sett får jeg det jeg vil ha. :o) Ikke alltid like spennende når jeg vet det, men det hender jo han slår til og finner på noe annet, noen ganger i tillegg til ønsket.

Gjest togli

''Ikke gave til jul eller bursdag? En sånn mann ville jeg ikke hatt..... høres jo fryktelig trist ut?''

Enig. Det er laaaangt mellom gavene til hverdags her også, men til jul og bursdag får jeg alltid spørsmål om hva jeg ønsker meg og stort sett får jeg det jeg vil ha. :o) Ikke alltid like spennende når jeg vet det, men det hender jo han slår til og finner på noe annet, noen ganger i tillegg til ønsket.

Jeg fikk selvsagt også gave fra eksen til alle bursdager og julaftener... Noe annet er nesten uhørt ;)

Jeg fikk selvsagt også gave fra eksen til alle bursdager og julaftener... Noe annet er nesten uhørt ;)

''Noe annet er nesten uhørt ;)''

Mener å ha lest om flere her inne som ikke gir hverandre gaver til jul i alle fall - de mener at så lenge de har felles økonomi så er det ingen vits på en måte. Merkelig synes jeg.

Flisa og Flisgubben hadde vel et max julegavebudsjett til hverandre på 20,- såvidt jeg husker. :o)

Gjest togli

''Noe annet er nesten uhørt ;)''

Mener å ha lest om flere her inne som ikke gir hverandre gaver til jul i alle fall - de mener at så lenge de har felles økonomi så er det ingen vits på en måte. Merkelig synes jeg.

Flisa og Flisgubben hadde vel et max julegavebudsjett til hverandre på 20,- såvidt jeg husker. :o)

Jøss..... Den mest spennende gaven jeg fikk på julaften og bursdager var gaven fra eksen - ellers dvs..spennende og spennende... var vel oftest slik at jeg hadde kommet med et ønske, men det var iallefall noe jeg virkelig ønska meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...