Gjest Mrs.Q Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Nå som det er sommer får jeg lyst å ta en cider og to, men så er det dette med medisiner da. Tar nå 1800 neurontin for dagen, 150 mg solian og 100 mg seroquel. Kan jeg drikke da? Synes det er viktig å kunne kose seg litt :-) 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Det høres svært lite farlig ut. Jeg tar en haug medisiner selv nå (psykose medisiner bla.) og det hele kan jo få en gangske festlig effekt Det kan være en ide å snakke med en god venn eller noe om det så man ikke risikerer å drite seg helt ut og ikke huske noe dagen derpå . For jeg kjenner at jeg husker litt mindre enn før etter en fylleepisode og det får en jo en del angst av. Men så drikker jeg også godt over en flaske vin da. Men tror ikke det er farlig. Jeg lever ihvertfall i beste velgående. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Det høres svært lite farlig ut. Jeg tar en haug medisiner selv nå (psykose medisiner bla.) og det hele kan jo få en gangske festlig effekt Det kan være en ide å snakke med en god venn eller noe om det så man ikke risikerer å drite seg helt ut og ikke huske noe dagen derpå . For jeg kjenner at jeg husker litt mindre enn før etter en fylleepisode og det får en jo en del angst av. Men så drikker jeg også godt over en flaske vin da. Men tror ikke det er farlig. Jeg lever ihvertfall i beste velgående. Takk Ikke noe fyllerør her, bare litt. Vil kose meg og det kommer jeg og til å gjøre. Sommer og sol :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Tror det går utmerket med "en cider eller to" i alle fall. Jeg har aldri _merket_ noen problemer med dette i alle fall. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Tror det går utmerket med "en cider eller to" i alle fall. Jeg har aldri _merket_ noen problemer med dette i alle fall. Takk. Det er bra, skal nok kose meg jeg Og litt ekstra døs på kjøpet er jo en bonus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.