Gå til innhold

Tror du på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q

*liker*

Jeg vil fortelle deg en liten historie om min sønn. Jeg skal ikke fortelle deg alle detaljer, men jeg tok han med til healer pga et problem han hadde. I tillegg til dette problemet som var utgangspunktet for at vi tok kontakt med healer, så ble gutten fort sliten, han gikk veldig krøkete og fremoverbøyd når han gikk. Han lignet litt på en gammel mann. Han var også veldig lite sosial. Første gang vi var hos healer sa healeren at han var trang i brystet og ville jobbe med å få åpnet han opp. De første dagene etter healingen ble han litt værre, men så skjedde en gradvis endring. Etter ca to uker var han begynt å få mer energi, og ble ikke lenger så fort sliten. Etter neste healing, så vi også en merkbar endring. Han rettet seg helt opp, og den fremoverbøyde holdningen forsvant helt. Han ble også mer sosial. Etter tredje gang hos healer merket vi enda mer positiv endring. Og etter dette ville ikke gutten gå til healer mer, for nå følte både han og healeren at det var nok. Vi fikk ikke hjelp for det opprinnelige problemet, men det var helt utrolig å se hvordan han rettet seg opp og fikk mer energi etter å ha vært hos healer. Og bare for å ha sagt det så prøvde vi selvsagt skolemedisinen først. Skeptikerne vil nok tro at endringene ville ha skjedd uansett, men de om det :-)

Ja healing kan funke :-)

Fortsetter under...

Gjest Mrs.Q

Jeg tror på at blokkeringer i kroppen kan føre til helseproblemer, ja.. men at de blokkeringene kan stamme fra tidligere liv er jeg vel mer skeptisk til ;)

Min ene datter hadde et kraftig feberkrampeanfall 5 mnd gammel og ble innlagt på sykehuset.. i etterkant av dette hadde hun flere epilepsilignende anfall som varte fram til treårsalder. Like etter feberkrampeanfallet ble hun en "vanskelig unge" (fra 16 mnd) og dette vedvarte fram til hun var 11-12... Jenta mi slet med kraftige hodesmerter så og si hver dag, og var også på MR uten at de kunne finne noe....

Vi prøvde mange ulike ting fra fotsoneterapi etc, men ingenting hadde effekt. Tilslutt valgte vi å prøve biopati som handler om dette med blokkeringer i kroppen. Hun tok tre behandlinger med noen ukers mellomrom og ble bedre for hver gang. Etter siste behandling har hun vært verdens greieste unge.... og hodepinen har vært borte siden andre behandling.

Mange vil nok si hevde at dette er tilfeldig, men jeg vet nå ikke jeg :P

Tror ikke det er tilfeldig :)

Og når skolemedisinen ikke funker er det jo naturlig at en prøver noe ant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...