Gjest SMIRnøff Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Skulle ønske jeg hadde noe spennende å gjøre. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kjeder meg og. Opp kl sju og sende barn på skolen. Det er overskyet og kaldt ute. Mannen er borte og jobber. God frokost da! Testa appelsinmarmelade i havregrøten, det var godt! :0) Jeg skal sette på vaskemaskinen... bake brød...kanskje dra og løpe en liten time, og vaske badet. Sånn om litt.. *ser på klokka* Og hvis jeg har ork så vasker jeg kjøkkengulvet også. Ungen har spist vafler og strødd sukker overalt. ;0) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kjeder meg og. Opp kl sju og sende barn på skolen. Det er overskyet og kaldt ute. Mannen er borte og jobber. God frokost da! Testa appelsinmarmelade i havregrøten, det var godt! :0) Jeg skal sette på vaskemaskinen... bake brød...kanskje dra og løpe en liten time, og vaske badet. Sånn om litt.. *ser på klokka* Og hvis jeg har ork så vasker jeg kjøkkengulvet også. Ungen har spist vafler og strødd sukker overalt. ;0) Var oppe før 4 jeg. Men tar en tur ut. :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Jeg sto opp før hanen skjeit, laga til frokost og dro avgårde med mann og barn til sommerfrokost på skolen. Nå handler jeg på ebay, og har fått i oppdrag å skaffe noe hagegreier, så jeg må pelle meg ut å gjøre det snart (siden mannen er så flink å snekrer noe fint.. da baller det på seg ;-)) 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Var oppe før 4 jeg. Men tar en tur ut. :-) ''Var oppe før 4 jeg.'' Oppe før hanen galer. Det var imponerende. 0 Siter
Franzeska Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Jeg sto opp før hanen skjeit, laga til frokost og dro avgårde med mann og barn til sommerfrokost på skolen. Nå handler jeg på ebay, og har fått i oppdrag å skaffe noe hagegreier, så jeg må pelle meg ut å gjøre det snart (siden mannen er så flink å snekrer noe fint.. da baller det på seg ;-)) Sommerferie allerede...? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 ''Var oppe før 4 jeg.'' Oppe før hanen galer. Det var imponerende. Jeg digger nicket ditt. :-D 0 Siter
Axcia Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Sommerferie allerede...? Ikke alle jobber 8-16.... :-) 0 Siter
Franzeska Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Ikke alle jobber 8-16.... :-) Nei vet jo det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.