Gå til innhold

Æsj, kjeder meg

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noe spennende å gjøre.

Skrevet

Jeg kjeder meg og. Opp kl sju og sende barn på skolen. Det er overskyet og kaldt ute. Mannen er borte og jobber.

God frokost da! Testa appelsinmarmelade i havregrøten, det var godt! :0)

Jeg skal sette på vaskemaskinen... bake brød...kanskje dra og løpe en liten time, og vaske badet. Sånn om litt.. *ser på klokka* Og hvis jeg har ork så vasker jeg kjøkkengulvet også. Ungen har spist vafler og strødd sukker overalt.

;0)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg kjeder meg og. Opp kl sju og sende barn på skolen. Det er overskyet og kaldt ute. Mannen er borte og jobber.

God frokost da! Testa appelsinmarmelade i havregrøten, det var godt! :0)

Jeg skal sette på vaskemaskinen... bake brød...kanskje dra og løpe en liten time, og vaske badet. Sånn om litt.. *ser på klokka* Og hvis jeg har ork så vasker jeg kjøkkengulvet også. Ungen har spist vafler og strødd sukker overalt.

;0)

Var oppe før 4 jeg. Men tar en tur ut. :-)

Skrevet

Jeg sto opp før hanen skjeit, laga til frokost og dro avgårde med mann og barn til sommerfrokost på skolen. Nå handler jeg på ebay, og har fått i oppdrag å skaffe noe hagegreier, så jeg må pelle meg ut å gjøre det snart (siden mannen er så flink å snekrer noe fint.. da baller det på seg ;-))

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Var oppe før 4 jeg. Men tar en tur ut. :-)

''Var oppe før 4 jeg.''

Oppe før hanen galer. Det var imponerende.

Skrevet

Jeg sto opp før hanen skjeit, laga til frokost og dro avgårde med mann og barn til sommerfrokost på skolen. Nå handler jeg på ebay, og har fått i oppdrag å skaffe noe hagegreier, så jeg må pelle meg ut å gjøre det snart (siden mannen er så flink å snekrer noe fint.. da baller det på seg ;-))

Sommerferie allerede...?

Bella Dotte
Skrevet

''Var oppe før 4 jeg.''

Oppe før hanen galer. Det var imponerende.

Jeg digger nicket ditt. :-D

Skrevet

Sommerferie allerede...?

Ikke alle jobber 8-16.... :-)

Skrevet

Ikke alle jobber 8-16.... :-)

Nei vet jo det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...