Gå til innhold

Et smart produkt på reise/fritid/jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Axcia - som alltid kjører safe ;-)

Fortsetter under...

Men tenk om de stjeler hele boksen da? Den var jo ikke så stor/tung akkurat. Det sto noe om en kjede, men den kunne jeg ikke se. Dessuten er kjeder lette å klippe over med riktig verktøy.

Kjedet ligger rundt hele boksen. Hvis du klikker på blidet, forstørres det.

Det er uansett et godt alternativ til å la tingene ligge å flyte i veska/bagen. Skal en være helt safe, bør en velge et hvelv ;-)

For å være litt kritisk.... Hvis man ser en sånn en i en veske, så stjeler man bare kjapt hele boksen, for da vet man at alle "godsakene" er samlet i den boksen. Så klipper man over kjedet lett når man har kommet hjem.

Alternativet er at tyven må lete gjennom alt stæsj og styr som damer har i veska si, det gidder de ikke. :)

For å være litt kritisk.... Hvis man ser en sånn en i en veske, så stjeler man bare kjapt hele boksen, for da vet man at alle "godsakene" er samlet i den boksen. Så klipper man over kjedet lett når man har kommet hjem.

Alternativet er at tyven må lete gjennom alt stæsj og styr som damer har i veska si, det gidder de ikke. :)

Eh, ok... Men kjedet blir brukt til å låse fast safen, så det må kappes der boksen evt. stjeles. Du kan se instruksjoner på youtube.

Smart når unger er på turneringer etc og må ha med mobil og penger. Synes nå jeg da! ;-)

Eh, ok... Men kjedet blir brukt til å låse fast safen, så det må kappes der boksen evt. stjeles. Du kan se instruksjoner på youtube.

Smart når unger er på turneringer etc og må ha med mobil og penger. Synes nå jeg da! ;-)

''Eh, ok... Men kjedet blir brukt til å låse fast safen, så det må kappes der boksen evt. stjeles. Du kan se instruksjoner på youtube.

Smart når unger er på turneringer etc og må ha med mobil og penger. Synes nå jeg da! ;-)''

Helt sikkert, jeg bare tenkte det ikke var like lurt hvis den der skal ligge løst nedi ei håndveske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...