Gjest SMIRnøff Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Tror du det er sant dette med menneskeskapte klimaendringer? Dvs. jorden blir varmere... Interessant det der. Er ikke så godt å si hva som er hva. Styrende myndigheter opererer vel etter en "bedre føre var enn etter snar" - politikk, som ofte blir misforstått av "høyresida", tenker jeg da. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Ja, jeg tror helt klart at menneskeskapte utslipp av CO2, metan og andre klimagasser er med på å varme opp atmosfæren. Og jeg tror helt klart på at vi er pukka nøydt til å redusere utslippene. 0 Siter
Gjest TheTinFoilHatBrigade Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 ''Tror du det er sant dette med menneskeskapte klimaendringer?'' Nei, det er bare propaganda fra frimurere og jesuitter. 0 Siter
Gjest brrrrrrrrrrrrr Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Skulle gjerne sett at Norge ble varmere jeg....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.