Gjest Sykeguri Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Tok cipralex for ca 3 timer siden, og kastet opp nå nettopp. Det kom ikke opp så mye, bare litt skum og litt av det jeg spiste like etter cipralexen. Må jeg ta en ny dose? Til senere: hva er tidsgrensen for når man bør ta ny dose? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Etter så lenge som 3 timer så tror jeg all medisinen er tatt opp så du trenger nok ikke å ta ny dose. Skyt meg om jeg har feil. Vet desverre ikke grensen men det vet nok NHD. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Etter så lenge som 3 timer så tror jeg all medisinen er tatt opp så du trenger nok ikke å ta ny dose. Skyt meg om jeg har feil. Vet desverre ikke grensen men det vet nok NHD. ''Vet desverre ikke grensen men det vet nok NHD.'' Det hadde vært kjekt å vite for alle og enhver, tror jeg, på generelt grunnlag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.