Gjest Mksr Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Hei jeg er en jente på 21 år. Jeg har vanligvis en helt topp helse, men etter at jeg begynte i praksis på ny jobbplass, har jeg vært mye syk ,jeg kaster opp i flere dager og kan ikke forlate sengen. kan dette ære noe psykisk? 0 Siter
100%ull Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 ''Hei jeg er en jente på 21 år. Jeg har vanligvis en helt topp helse, men etter at jeg begynte i praksis på ny jobbplass, har jeg vært mye syk ,jeg kaster opp i flere dager og kan ikke forlate sengen. kan dette ære noe psykisk?'' . Det kan være psykisk pga å begynne i ny jobb kan være belastende... ...eller er du gravid siden du kaster opp så mye? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Hva mener du med mye syk i flere dager? Om man har omgangssyke kan man kaste opp noen dager. Varer det lengre kan det være noe annet. Har du diare eller feber? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.