Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Finnes det en hostesaft reseptfritt som virker godt slimløsende og evt også hostedempende? Noen som har erfaring med det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Noskapin hostetabletter virker på meg i hvert fall. Jeg synes det er bedre enn reseptfrie hostemixturer 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Reseptfrie hostesafter og medisiner er bare bortkastede penger. Skal du ha noe som funker må du til legen å få resept. Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full". 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har også god erfaring med Noskapin hostetabletter, men merk at Noskapin er for tørrhoste/irritasjonshoste. Det er veldig viktig å bruke hostesaft for rett type hoste. Les her: http://www.dagbladet.no/2012/02/07/tema/klikk/sykdom/helse/20134701/ 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har også god erfaring med Noskapin hostetabletter, men merk at Noskapin er for tørrhoste/irritasjonshoste. Det er veldig viktig å bruke hostesaft for rett type hoste. Les her: http://www.dagbladet.no/2012/02/07/tema/klikk/sykdom/helse/20134701/ tusen takk for svar, det var en nyttig link :-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 tusen takk for svar, det var en nyttig link :-) Bare hyggelig. Jeg var ikke klar over hvor viktig det der var før jeg leste det i den linken selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Noskapin hostetabletter virker på meg i hvert fall. Jeg synes det er bedre enn reseptfrie hostemixturer 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Noskapin hostetabletter virker på meg i hvert fall. Jeg synes det er bedre enn reseptfrie hostemixturer takk for svar :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Reseptfrie hostesafter og medisiner er bare bortkastede penger. Skal du ha noe som funker må du til legen å få resept. Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full". ''Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full".'' Nå tøver du vel? Vel er det lenge siden jeg har brukt Cosylan, men jeg kan ikke huske en sånn effekt. Dessuten har eldste sønnen, som nå er 13 fått dette på resept flere ganger, og legen hadde nok vært mer restriktiv om så var tilfelle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Reseptfrie hostesafter og medisiner er bare bortkastede penger. Skal du ha noe som funker må du til legen å få resept. Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full". Men den inneholder morfin og mange leger vil ikke skrive den ut, særlig hvis man går på andre morfinpreparater eller andre smertestillende tabletter 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Men den inneholder morfin og mange leger vil ikke skrive den ut, særlig hvis man går på andre morfinpreparater eller andre smertestillende tabletter Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor. Det er til min mann jeg spør om det, han sover veldig lite pga dette. Vi tester ut bisolvon akkurat nå. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor. Det er til min mann jeg spør om det, han sover veldig lite pga dette. Vi tester ut bisolvon akkurat nå. ''Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor'' Den vil jeg anbefale også ved slimhoste. Det er den beste jeg har forsøkt. IKKE bruk Cosylan slik noen foreslår ved slimhoste. Det vil jeg strekt fraråde. Den døyver hosten, men ved slimhoste er det jo meningen at du skal få det opp og ut. Jeg har hatt lungebetennelse 2 ganger i mitt liv og begge gangene etter bruk av Cosylan og jeg har bare brukt det de to gangene. Aldri mer! 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 ''Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor'' Den vil jeg anbefale også ved slimhoste. Det er den beste jeg har forsøkt. IKKE bruk Cosylan slik noen foreslår ved slimhoste. Det vil jeg strekt fraråde. Den døyver hosten, men ved slimhoste er det jo meningen at du skal få det opp og ut. Jeg har hatt lungebetennelse 2 ganger i mitt liv og begge gangene etter bruk av Cosylan og jeg har bare brukt det de to gangene. Aldri mer! Tusen tusen takk for tips. Da drar jeg rett på apoteket i morgen og kjøper det! 0 Siter
Hekta Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg ser mange anbefaler Noskapin sine hostetabletter. Etter å blitt anbefalt det selv, prøvde jeg de. Fy f**** for en jævli bivikning jeg fikk. Brystsmerter fra helvete! Like før jeg ringte ett ambulanse!! Jeg våknet pga smertene! Cosylan er det eneste som virker hos meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor. Det er til min mann jeg spør om det, han sover veldig lite pga dette. Vi tester ut bisolvon akkurat nå. Det er fælt å hoste så man ikke får sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.