Gå til innhold

Hostesaft som virker - erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest germinate

Jeg har også god erfaring med Noskapin hostetabletter, men merk at Noskapin er for tørrhoste/irritasjonshoste. Det er veldig viktig å bruke hostesaft for rett type hoste. Les her:

http://www.dagbladet.no/2012/02/07/tema/klikk/sykdom/helse/20134701/

tusen takk for svar, det var en nyttig link :-)

Annonse

Reseptfrie hostesafter og medisiner er bare bortkastede penger. Skal du ha noe som funker må du til legen å få resept. Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full".

''Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full".''

Nå tøver du vel? Vel er det lenge siden jeg har brukt Cosylan, men jeg kan ikke huske en sånn effekt. :D

Dessuten har eldste sønnen, som nå er 13 fått dette på resept flere ganger, og legen hadde nok vært mer restriktiv om så var tilfelle.

Reseptfrie hostesafter og medisiner er bare bortkastede penger. Skal du ha noe som funker må du til legen å få resept. Cosylan pleier å fungere bra og har samtidig den effekten at du blir "drita full".

Men den inneholder morfin og mange leger vil ikke skrive den ut, særlig hvis man går på andre morfinpreparater eller andre smertestillende tabletter

Gjest germinate

Men den inneholder morfin og mange leger vil ikke skrive den ut, særlig hvis man går på andre morfinpreparater eller andre smertestillende tabletter

Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor. Det er til min mann jeg spør om det, han sover veldig lite pga dette. Vi tester ut bisolvon akkurat nå.

Gjest Nickløsheletida

Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor. Det er til min mann jeg spør om det, han sover veldig lite pga dette. Vi tester ut bisolvon akkurat nå.

''Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor''

Den vil jeg anbefale også ved slimhoste. Det er den beste jeg har forsøkt.

IKKE bruk Cosylan slik noen foreslår ved slimhoste. Det vil jeg strekt fraråde. Den døyver hosten, men ved slimhoste er det jo meningen at du skal få det opp og ut.

Jeg har hatt lungebetennelse 2 ganger i mitt liv og begge gangene etter bruk av Cosylan og jeg har bare brukt det de to gangene. Aldri mer!

Annonse

Gjest germinate

''Jeg ble tipset om bronkyl av hjemmesykepleierne til min mor''

Den vil jeg anbefale også ved slimhoste. Det er den beste jeg har forsøkt.

IKKE bruk Cosylan slik noen foreslår ved slimhoste. Det vil jeg strekt fraråde. Den døyver hosten, men ved slimhoste er det jo meningen at du skal få det opp og ut.

Jeg har hatt lungebetennelse 2 ganger i mitt liv og begge gangene etter bruk av Cosylan og jeg har bare brukt det de to gangene. Aldri mer!

Tusen tusen takk for tips. Da drar jeg rett på apoteket i morgen og kjøper det!

Jeg ser mange anbefaler Noskapin sine hostetabletter.

Etter å blitt anbefalt det selv, prøvde jeg de.

Fy f**** for en jævli bivikning jeg fikk. Brystsmerter fra helvete! Like før jeg ringte ett ambulanse!! Jeg våknet pga smertene!

Cosylan er det eneste som virker hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...