Gå til innhold

Har du kassettspiller?

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på God Morgen Norge og det er med en kvinnelig artist som har gitt ut nytt album - på cd, vinyl og på kassett! Men er det noen som har kassettspiller lenger!?

Når jeg tenker meg om med min morgentrøtte hjerne er det faktisk mulig at det står en godt bortgjemt i boden hos min kjære... Men jeg hadde ikke kjøpt kassetter nå nei. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380396-har-du-kassettspiller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Har sikkert en kassettspiller et sted, ihvertfall en slik barnespiller med mikrofon. Ungene har lekt mye med den, suget og spilt. Den er solid og har tålt masse. Da cd platene kom kjøpte vi en cdspiller, også den skulle være tilpasset barn. Men platene ble raskt ødelagt og spilleren takket for seg etter kort tids bruk. Den gode gamle var mye bedre slikt sett. Kassettene ble spilt om og om igjen, og ble ikke ødelagte om de havnet på gulvet.

Gjest prust

Vi har faktisk fremdeles to kassettspillere. Den ene fikk jeg til konfirmasjonen (radio og kassettspiller), men den står nå bare langt inni bodem. Den andre er mannens, - radio, kassettspiller og en bitteliten TV-skjerm - den står i garasjen og brukes fremdeles, men bare som radio nå da.

Jeg hadde aldri kjøpt kassetter nå nei.

Har en kassettspiller i stua her. Dvs-det er på det "anlegget" jeg kjøpte for konfirmasjonspengene mine; 15 år sia (gosh!)

Og i kassettspilleren befinner det seg nå en kassett med "Postmann Pat sitter barnevakt og andre fortellinger"

Jeg ville nok ikke kjøpt kassetter nå lenger nei..

Annonse

Det er sikkert noen som fremdeles har kassettspiller i bilen. Vi har ikke lenger, men jeg tror vi har en bærbar dings med CD og kassett hjemme.

Kassettene levde lenger på bensinstasjoner enn andre steder, pga. et visst marked på gamle bilstereoanlegg. Men nå er det antakelig slutt der også.

Hvis det også er utgitt på vinyl, er det sikkert tenkt høy nostalgifaktor og ikke spesielt på salg.

Det er sikkert noen som fremdeles har kassettspiller i bilen. Vi har ikke lenger, men jeg tror vi har en bærbar dings med CD og kassett hjemme.

Kassettene levde lenger på bensinstasjoner enn andre steder, pga. et visst marked på gamle bilstereoanlegg. Men nå er det antakelig slutt der også.

Hvis det også er utgitt på vinyl, er det sikkert tenkt høy nostalgifaktor og ikke spesielt på salg.

''Hvis det også er utgitt på vinyl, er det sikkert tenkt høy nostalgifaktor og ikke spesielt på salg.''

Jepp - hun sa faktisk det, at kassettene ikke var utgitt med tanke på noe voldsomt salg. :o)

Jeg tror det blir stadig færre som har kassettspiller i bilen også, tidligere hadde vi mye spørsmål om det på biblioteket, nå er det langt mellom hver gang spørsmålet kommer. Likeså er det stadig lenger mellom at noen spør etter vhs. :o)

Ja,faktisk :-)

Når jeg ser etter så er det jammen en kassettspiller på det lille anlegget jeg kjøpte for bare 5-6 år siden. Men den er nok ikke brukt i det hele tatt. hadde aldri kjøpt en kassett nå. Men det var tider da, når vi snurra på båndene med blyanten og tok opp fra nattønske.... :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...