Bookworm Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Ifølge ABB skal visst jeg også utryddes - jeg er ikke bra nok for den norske befolkning, og må fjernes sammen med mennesker med sinnssykdom og kreft - visste jeg ikke at revmatisme gjorde meg til et mindreverdig menneske!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kan trøste deg med at jeg sikkert ikke er god nok for ABB jeg heller - og det er jeg igrunnen stolt av 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Det er vel egentlig et fåtall som er gode nok 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Er du lei deg for dette? Jeg klarer _ikke_ å ta inn over meg hva dette mener. Jeg vet ikke om han er psykotisk eller ikke, men uansett er det lite å lytte til. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Skrevet 14. juni 2012 Er du lei deg for dette? Jeg klarer _ikke_ å ta inn over meg hva dette mener. Jeg vet ikke om han er psykotisk eller ikke, men uansett er det lite å lytte til. Haha, om jeg er lei meg for dette? Nei langt i fra, jeg er tvert om meget glad for at jeg ikke passer inn i ABB's "regler" for hva som er et godt menneske! Ironi, du har hørt om det? ;-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Haha, om jeg er lei meg for dette? Nei langt i fra, jeg er tvert om meget glad for at jeg ikke passer inn i ABB's "regler" for hva som er et godt menneske! Ironi, du har hørt om det? ;-) ''jeg er tvert om meget glad for at jeg ikke passer inn i ABB's "regler" for hva som er et godt menneske!'' Men da "hører" du jo på det. Mente ikke det du mente at jeg mente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.